پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:04:55 - سه شنبه 21 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تجسم عینی و محسوس حضور ملت و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آمورش عالی استان کرمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاهها ومراکز آمورش عالی استان کرمان به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بیانیه ای صادر کرد؛ بیانیه به شرح ذیل می باشد:

انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیری روشن ضمیر ؛عارفی واصل ؛مبارزی خستگی ناپذیر ؛سیاستمداری  بصیر ؛فقیهی آگاه به مسائل روز وبا همراهی وحمایت وپشتیبانی وایستادگی ملت ایران در بیست ودوم بهمن ماه یک هزار وسیصدوپنجاه وهفت به پیروزی رسید.وسرآغازی برای معماری تمدن نوین اسلامی گردید.

گفتمان انقلاب اسلامی ایران یگانه گفتمان اصیل و الهام بخش توده های مردم آزادی خواه وتحت ستم نظام سلطه در  جهان گردید . بیداری اسلامی مردم جنوب غربی آسیا وشمال افریقا وخروج حکومت های امریکای لاتین از حیات خلوتی نظام سلطه وگرایش ملت ها ودولت ها  به بکار گیری آموزه دینی در اداره کشورشان همه وهمه بازتابی از گفتمان انقلاب اسلامی ایران در جهان است .

ویژگی برجسته این انقلاب مردمی بودن آن است و به عبارتی سرمایه ی هر نظامی مردمش هستند و روز ۲۲ بهمن روز نمایش شکوهمند این حضور است، شرکت مردم در راهپیمایی ها جلوه ای برجسته از بیعت مردم با نظام جمهوری اسلامی است، حضور مردم در خیابانها تجسم عینی و محسوس حضور ملت و پشتیبانی از آرمانهای انقلاب است، چیزی که هیچ تحلیلی و هیچ تحلیلگری نمی¬تواند آن را نفی کند، حضوری که هر سال تکرار می¬شود و هر بار همچون صاعقه¬ای در وجود دشمنان و بد خواهان انقلاب نشسته و آن¬ها را آزرده می¬کند. همگان را دعوت می¬کنیم که چون هر سال در این راهپیمایی با شکوه و بزرگ که تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی است شرکت کنند چرا که این روز، روز برائت از دشمنان و وفاداری به انقلاب اسلامی است، روز استکبار ستیزی و استعمار ستیزی است. روز وحدت ایرانیان است که با هم الله اکبر گویان فریاد می¬زنند که نه تحریم و نه تهدید می¬تواند آن¬ها را از آرمانهای انقلاب اسلامی¬شان و جانشین شایسته¬ی امام خمینی (ره)، امام خامنه¬ای (دام ظله العالی) دور کند.

ما دانشجویان بسیجی هم‌چنان می‌مانیم و با تمام فتنه‌انگیزی و دروغ‌‌افکنی دشمنان اسلام، انقلاب، و رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) مبارزه می‌کنیم؛ و از همه‌ی حقوق مسلم خویش در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، دستاوردهای بزرگ علمی و فناوری بویژه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دست‌یابی به دانش فضایی، دفاع کرده، این امانت الهی را به عصر حضور امام عصر (عجل الله تعالی فرجه‌الشریف) خواهیم سپرد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi