پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:40:10 - چهارشنبه 1 آذر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جهاددانشگاهی استان و دفتر امور شهری استانداری کرمان تفاهمنامه همکاری امضاء کردند
پیرو تفاهمنامه جهاددانشگاهی با استانداری کرمان در سفر دکتر مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به استان و امضای تفاهمنامه با استاندار، قرارداد آموزشی جهاددانشگاهی استان با دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان منعقد شد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان اول آذرماه در جلسه امضای این تفاهمنامه با مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان، گفت: اجرای برنامه‌های آموزشی شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی شهرها و پرسنل شهرداری‌های استان از جمله موضوعات این قرارداد است.

وی با اشاره به ماموریت جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی و تخصصی، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی کاربردی و مورد نیاز بازار کار در جهاددانشگاهی استان کرمان انجام شده و خوشبختانه در این راستا موفق بوده‌ایم.

بازمانده، هدف از برگزاری آموزش‌های مهارتی را افزایش توانایی‌های افراد ذکر و تصریح کرد: با توجه به اینکه یکی از دلایل بیکاری، فقدان مهارت‌های موردنیاز بازار کار است، امیدواریم بتوانیم با ارائه آموزش‌های مهارتی نقش بسزایی در کاهش میزان بیکاری ایفا کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان، دوره تکنسین داروخانه، دستیار دندانپزشک، دستیار پزشک عمومی، امدادگر اورژانس، فوریت‌های پزشکی و … را از جمله دوره‌های مهارتی برگزار شده در این نهاد، ذکر کرد.

همچنین علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کرمان همچنین در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: این مجموعه‌ علمی و اجرایی توانسته خدمات خوبی را در زمینه‌های مختلف ارائه دهد و امید است بتوانیم در حوزه آموزشی نیز از توانمندی‌های این نهاد به خوبی بهره ببریم.

وی ضمن تقدیر از خدمات جهاددانشگاهی استان کرمان افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی توسط جهاددانشگاهی استان کرمان اقدام بسیار ارزنده‌ای است که به خوبی در حال انجام است.

انتهای پیام 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi