پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:12:26 - سه شنبه 2 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس دانشگاه جامع امام حسین(ع):
جنگ ترکیبی، جنگ الگوریتم‌ها و سامانه‌های هوشمند است
رئیس دانشگاه جامع امام حسین(علیه السلام) گفت:باید جنگ ترکیبی را بشناسیم و ساده انگارانه به مسئله جنگ ترکیبی نگاه نکنیم. جنگ ترکیبی، جنگ الگوریتم‌ها و سامانه‌های هوشمند است.

 به گزارش دانشجو آزاد:

محمدرضا حسنی آهنگر ظهر امروز دوم آبان ماه در اختتامیه دومین عهد خدمت تابستانه دانشجویان کرمانی در دانشگاه شهید باهنر اظهار کرد: دشمن موانع را هوشمندانه‌تر از سال قبل سر راه ما می‌گذارد.

او درباره دانشجوی تراز انقلاب اسلامی بیان کرد: ایرانی‌ها سابقه تمدنی بسیار خوبی قبل و بعد از اسلام دارند اما برای آنکه دانشجوی تراز انقلاب اسلامی شویم، باید انقلاب اسلامی و دشمنان آن را شناخت.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) با تبیین گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی را باید با نگاه جریانی از گذشته، حال و آینده دقیق و ژرف اندیش دید. نقطه شروع آن از مبعث پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) است و عقبه آن عاشوراست.

او با یادآوری نقشه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون بیان کرد: انقلاب اسلامی برای آینده خود باید نقشه جامعی داشته باشد و در سال ۱۳۹۷ مطالبی در زمینه اینکه انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده و برنامه‌ای برای آینده ندارد، عنوان شد که مقام معظم رهبری بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را صادر فرمودند که در این بیانیه گذشته، حال و آینده انقلاب ترسیم شده و در همه عرصه‌ها تدابیری دارد و بیانیه گام دوم را نسخه جهانی شدن انقلاب اسلامی بدانیم.

حسنی آهنگر با بیان اینکه باید جامعه تاب‌آوری داشته باشیم در ادامه با تشریح نقش دانشجویان در تمدن نوین اسلامی عنوان کرد: استمرار در کارهای جهادی از نیازهای کشور است.

او با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن و اینکه ما باید هم دفاع و هم تهاجم کنیم، در ادامه بیان کرد: اگر دانشگاه‌ها افرادی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنند و اداره جامعه را در دست بگیرد، در این صورت حرکت روی ریل انقلاب اسلامی است ولی اگر دانشگاه‌ها همت نکنند و دانشجویانی با تفکر آمریکایی تحویل جامعه دهند مطمئناً مانند زمان پهلوی شاهد سراب پیشرفت خواهیم بود.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) با اشاره به لزوم شناخت صحنه و دشمن شناسی عنوان کرد: دشمن اصلی ما همیشه آمریکایی‌ها بوده‌اند و به دنبال براندازی انقلاب اسلامی هستند. استحاله فکری نخبگان و مردم، تضعیف قدرت حاکمیت، جنگ داخلی، اجماع جهانی و جنگ نظامی از ماموریت‌های دشمن است.

او با بیان اینکه دشمن به دلیل آنکه ایران از نظر نظامی قوی است، راهبرد جنگ سخت را در پیش نگرفته، تصریح کرد: راهبرد دشمن در ایران اسلامی جنگ نرم و تحریم اقتصادی هوشمند است.

حسنی آهنگر با تشریح ساختارهای دشمن عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا، شخص اول این کشور نیست بلکه جریان دائمی صهیونیستی است و آنها مشخص می‌کنند که نخبگان به کدام سمت سوق یابند.

او ادامه داد: آمریکایی‌ها به دنبال تبدیل کردن اسلام انقلابی به اسلامی آمریکایی هستند و راهبرد آنها برای تحقق این مهم شامل اصلاحات و نفوذ در حوزه‌های علمی ما، نفوذ بر مداس و دانشگاه‌ها و نظام تعلیم و تربیت و نفوذ بر مساجد و خروج آنها از مدار انقلاب اسلامی است.

رئیس دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) تاکید کرد: باید جنگ ترکیبی را بشناسیم چون این جنگ در یک بُعد نیست بلکه در محیط پیچیده آشوب‌ناک در چند بُعد است بنابراین ساده انگارانه به مسئله جنگ ترکیبی نگاه نکنیم. جنگ ترکیبی، جنگ الگوریتم‌ها و سامانه‌های هوشمند است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi