پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:55:27 - یکشنبه 20 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه هم اندیشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با مرکز رشد واحدهای فناوری شهرستان جیرفت برگزار شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در جلسه هم اندیشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی با مرکز رشد واحدهای فناوری گفت: تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف مرکز رشد در شهرستان جیرفت به کار خواهند گرفت.

به گزارش “دانشجو آزاد ؛  مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به اهمیّت ویژه مرکز رشد واحدهای فناوری در جنوب استان کرمان افزود: با توجه به مستعد بودن شهرستان جیرفت و علی الخصوص دارا بودن تجهیزات و امکانات علمی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان می توان به فراهم نمودن بستر لازم جهت ایجاد، رشد و توسعه شرکت های دانش بنیان از واحدهای فن آور نوپا در زمینه های مختلف اعم از کشاورزی، برق و الکترونیک و ساختمان حمایت ویژه کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در راستای توسعه و پیشرفت سریع شرکت های دانش بنیان اذعان داشت: مسئولان و مدیران مراکز آموزشی و نهادهای دولتی بایستی با حمایت های مادی و معنوی متقاضیان و صاحبان ایده های تجاری اقتصادی را ترغیب و تشویق به همکاری به فعالیت اقتصادی زودبازده با زیربنای علم و دانش نمایند.
وی اجرای طرح های نوآورانه و شناسایی مشکلات در عرصه های مختلف از جمله کشاورزی در شهرستان جیرفت، حمایت از پایان نامه هایی که قابلیت تجاری سازی دارند و توسعه بحث گیاهان دارویی را یکی از دغدغه های اصلی واحد جیرفت عنوان کرد و افزود: با توجه به این که از سوی حمید میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی رشد بودجه پژوهشی دانشگاه آزاد به دو برابر نسبت به سال ۹۳ بوده است و در همین راستا می طلبد که واحد جیرفت همانند گذشته که پیشتاز و یکی از بهترین فعال ها در امر پژوهش و فناوری بوده است با همت و کار و تلاش در موفقیّت ها و چشم اندازهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی کمافی السابق شریک باشد.
مجید خزاعی بیان کرد: مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در سال ۸۷ براساس تفاهم نامه بین پارک علم و فن آوری استان کرمان و این واحد دانشگاهی کار و فعالیّت خود را با هدف بستر سازی برای فعالیّت محققان و دانش پژوهان و همچنین ایجاد فرصت های شغلی مبتنی بر فن آوری شروع کرد.
رئیس واحد جیرفت در جمع مسئولان، رئوسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و نهادهای دولتی شهرستان خاطر نشان کرد: مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد جیرفت با کلیه امکانات و تجهیزات و آزمایشگاه ها و مزارع آموزشی تحقیقاتی که در اختیار دارد در راستای تولید علم و تبدیل علم به ثروت حمایت های لازم را خواهد کرد.
در ادامه این جلسه قوام ، رئیس پارک علم و فن آوری ضمن ابراز رضایت از برگزاری این جلسه اظهار داشتند: تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف مرکز رشد در شهرستان جیرفت به کار خواهند گرفت.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi