پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:11:40 - شنبه 9 اسفند 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جلسه جمع بندی جشنواره هفتم فارابی نیمه دوم اسفند برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: نیمه دوم اسفند جلسه ای برگزار می شود تا موضوعات و مباحث مطرح شده از سوی اساتید و رئیس جمهور در دوره هفتم جشنواره فارابی مورد بررسی و جمع بندی قرار بگیرد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ سید ضیا هاشمی در خصوص فعالیت های صورت گرفته برای برگزاری هشتمین دوره جشنواره بین المللی فارابی در سال ۱۳۹۴ نیز گفت: به زودی جلسه ای تشکیل می شود تا موضوعات و مسائل مطرح شده در هفتمین جشنواره فارابی که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، جمع بندی شود و بحث ها و موضوعاتی که اساتید و شخص رئیس جمهور مطرح کردند مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس آن فرایند برگزاری هشتمین جشنواره فارابی اعلام شود.

وی اظهار داشت: این جلسه جمع بندی در نیمه دوم اسفند ماه سال جاری و قبل از عید برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم همچنین در پاسخ به این سوال که سیاستگذاری ها و اتاق فکر استانی که در هفتمین جشنواره فارابی از راه اندازی آن خبر دادید چه فعالیت هایی داشته اند، گفت: اتاق فکر استانی در همه استان های تشکیل شده و فعالیت های خود را انجام می دهند و این اتاق فکر استانی جایگاهی است که در دانشگاه مادر هر استان تشکیل شده و احکام مسئولان آن صادر شده است .

وی افزود: این اتاق ها زمینه ای را فراهم می کنند تا نخبگان استانی با محوریت اساتید و صاحب نظران دانشگاه ها جلساتی را تشکیل دهند و راجع به مسائل مختلف ملی و استانی گفتگو  کنند. حاصل این مباحث در غالب گزارشات سیاستگذارانه تدوین و در اختیار مدیریت عالی استانها و کشور قرار می گیرد.

هاشمی گفت: هدف از تشکیل اتاق های فکر استانی این است که بستری فراهم کنند تا نخبگان استانی به ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه ها در حوزه سیاست گذاری و مشورت درگیر موضوعات و بحث ها شوند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi