پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:18:12 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن فارغ التحصیلی به معنای پایان دوران علم اندوزی نیست بلکه شروعی دوباره است
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با حضور دکتر مجید خزاعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت، کلیه معاونان، دانشجویان و جمعی از استادان در محل تالار علی ابن ابیطالب این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” دکتر مجید خزاعی  در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به دانش آموختگان و خانواده های آن ها گفت: یکی از مقوله هایی که در پیشرفت و موفقیّت دانشجویان در طول تحصیل از اهمیّت ویژه ای برخوردار است بنیان خانواده می باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با اشاره به آیه مبارک ان مع العسر یسرا، خطاب به دانش آموختگان این واحد دانشگاهی بیان کرد: در راه کسب علم و دانش ایستادن و توقف کردن ممنوع می باشد و بایستی در این راه سختی و زحمت کشید تا به آسایش واقعی دست یافت در همین راستا برگزاری این جشن به معنای پایان یافتن دوران علم اندوزی نیست بلکه شروعی دوباره است.
وی افزود: عنوان فارغ التحصیل برای دانشجویان دانشگاه ها برازنده نمی باشد زیرا فراغت از تحصیل یعنی باب علم و دانش اندوزی بسته می شود و لذا زیبنده است عنوان دانش آموخته را به کار ببریم چرا که شعار مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی اطلبو العلم من المهد الی اللحد می باشد.
خزاعی دانش آموختگان را در ادامه کسب فریضه علم و دانش تشویق نمود و اذعان داشت: رسیدن به قلل رفیع علوم و فنون مختلف نیازمند تلاش و پشتکار فراوان دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت یکی از اهداف والای دانش آموختگان را از این مقطع تحصیلی خدمت به مردم و جامعه دانست و عنوان کرد: چشم امید تمام دولت مردان، مسئولان و جامعه به شما جوانان و دانش آموختگان می باشد و باید با توکل به خداوند همراه با تعهد و تخصص مسیر سازندگی ایران اسلامی را ان شاءالله تداوم ببخشید.
وی با اشاره به آیه شریفه فاذا فرغت فانصب تأکید کرد: که بعد از این مرحله نباید بنشینیم و باید با تلاش مضاعف و با توکل و یاری خواستن از خداوند متعال ادامه راه دهیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در ادامه خطاب به دانش آموختگان این واحد دانشگاهی اظهار داشت: بحمدالله از یک دانشگاه معتبر دانش آموخته شده اید که به عنوان بزرگترین دانشگاه جنوب استان کرمان می باشد که یکی از دانشگاه های مطرح و برتر در سطح کشور است و حرف برای گفتن دارد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi