پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:33:01 - پنجشنبه 1 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جریان خزنده‌ای دنبال مسکوت نگاه داشتن پرونده بورسیه‌ها تا انتخابات مجلس است
قائم مقام دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: به رغم تذکر صریح رهبر معظم انقلاب درباره ظلمی که بر تعداد زیادی از دانشجویان بورسیه رفته است، جریان خزنده‌ای دنبال مسکوت نگاه داشتن پرونده بورسیه‌ها تا زمان انتخابات مجلس و ادامه سیاسی‌بازی است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس؛ حسین زینلیان قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص دانشجویان بورسیه گفت: متاسفانه چندی پیش به تعدادی از دانشجویان و فرزندان ایران اسلامی اتهام غیرقانونی بورسیه‌شان را زدند و مقام معظم رهبری برخلاف مسئولانی که با سیاسی‌کاری و جناحی رفتار کردن وزارت علوم را تا لبه پرتگاه‌ نزدیک کرده‌اند، صدای دانشجویان مظلوم بورسیه را شنیدند.

زینلیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید دانشگاه‌ها سخنانی را در خصوص برخورد با دانشجویان بورسیه مطرح کردند که وزارت علوم باید بعد از آن سخنان و در اولین فرصت کمیته‌ای را تشکیل می‌داد و با جدیت به همراه دستگاه‌های نظارتی به این مسئله ورود پیدا می‌کرد و آن را خاتمه می‌داد که متاسفانه اینگونه نشد و هیچ اقدامی را شاهد نبودیم.

این فعال دانشجویی اضافه کرد: بعد از سخنان مقام معظم رهبری جا داشت مسئولان مربوطه بررسی‌های لازم را با دقت انجام می‌دادند و با معدود افرادی که با دروغ و تقلب بورسیه شده‌اند با قاطعیت برخورد می‌کردند و تکلیف کسانی را هم که تلاش کردند، روزها و شب‌ها درس خواندند و از لحاظ علمی و اخلاقی هم مرتبه مناسبی داشتند رفع اتهام می‌کردند تا هم متقلبان به سزای اعمالشان برسند و هم کسانی که به آنها تهمت زده شده به آرامش دست یابند.

قائم مقام اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: به نظر ما جریان خزنده‌ای به دنبال مسکوت نگاه داشتن پرونده بورسیه‌ها تا زمان انتخابات و ادامه سیاسی‌بازی و دغل‌بازی خود است. جریانی که می‌خواهد تمام دانشجویان و پیشرفت علمی کشور را فدای منافع سیاسی و گروهی خود کند.

زینلیان در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله وزیر علوم به همراه سایر مسئولان با روحیه ولایت‌مداری خود، سریعا به مسئله بورسیه‌ها ورود پیدا کرده و آرامش را به فضای علمی کشور بازگردانند تا هم متقلبین مجازات شوند و هم نیروهای توانمند و علمی از سیاسی‌کاری نترسند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi