پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:01:00 - یکشنبه 8 مرداد 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حمایت صندوق نوآوری صورت می‌گیرد
ثبت‌نام ویژه دانش‌بنیان‌های ایرانی برای حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیا
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا (Plast Eurasia 2023) از تاریخ ۱ تا ۴ آذر ماه امسال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در استانبول (ترکیه) برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد:  در این پاویون که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برپا می‌شود، شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به عرضه محصولات و نمایش توانمندی‌های خود می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای حضور در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان ایران می‌توانند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۲۲۸۵۵۸۶۲ و ۰۹۰۵۴۲۵۲۸۶۳ تماس بگیرند.

مهلت ثبت درخواست برای حضور در سی و دومین نمایشگاه پلاست اوراسیا، روز یکشنبه، ۱۵ مردادماه جاری خواهد بود. ظرفیت پاویون محدود بوده و ۱۵ شرکت دانش‌بنیان امکان حضور در پاویون را دارند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور این شرکت‌ها در نمایشگاه‌های دائمی‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

انتهای پیام

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi