پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:19:39 - سه شنبه 2 خرداد 1396
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حجت‌الاسلام فقیهی:
ثبت‌نام عتبات عالیات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود/ تلاش برای اعزام دانشجویان بیشتر به عتبات با قیمت کمتر
اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آخرین کاروانی که از عتبات بازمی‌گردد، پانزدهم اردیبهشت‌ماه است. تاکنون ۳۲۲ کاروان دانشگاهی اعزام‌ شده‌اند.

به گزارش “دانشجوآزاد” حجت‌الاسلام‌ سید محمدرضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ثبت‌نام دور جدید عتبات عالیات دانشگاهیان بعد از ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

وی افزود: بعد از ثبت‌نام قرعه‌کشی هم انجام می‌شود و اعزام دوره هفدهم نیز پس از پایان امتحانات دانشجویان انجام خواهد شد.

فقیهی تصریح کرد: تاریخ دقیق ثبت‌نام و اعزام‌ها از طریق سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir و رسانه‌ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

وی افزود: در دوره شانزدهم تاکنون ۱۲ هزار نفر از دانشگاهیان به عتبات عالیات اعزام‌شده و تا پایان دوره تعداد ۲ هزار نفر دیگر نیز اعزام می‌شوند.

فقیهی خاطرنشان کرد: اعزام‌ها از اول بهمن سال گذشته آغاز و تا هشتم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد و آخرین کاروانی که از عتبات بازمی‌گردد، پانزدهم اردیبهشت‌ماه است. تاکنون ۳۲۲ کاروان دانشگاهی اعزام‌شده‌اند.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اظهار داشت: از ویژگی‌های دوره شانزدهم تحویل زودتر بسته‌های فرهنگی به دانشجویان بود که فرصت مطالعه بیشتری داشتند و درنتیجه از فضای معنوی عتبات عالیات استفاده بهتری بردند.

وی افزود: برگزاری منظم جلسات پیش از سفر یکی دیگر از نقاط بارز این دوره بود و همچنین بهترین هتل‌های عراقی که در اختیار زوار ایرانی است برای دانشجویان عزیز در نظر گرفته شد.

وی پیرامون زیارت ارزان‌قیمت عتبات عالیات برای دانشجویان گفت: تلاش داریم تا بتوانیم تعداد بیشتری از دانشجویان و با قیمت کمتری به عتبات عالیات اعزام کنیم. اقدامات خوبی در این زمینه انجام و به‌ زودی نتایج آن اعلام می‌شود.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi