پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:11:26 - چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیم منتخب سوپر کیک بوکسینگ بسیج به کرمان بازگشت
تیم منتخب سوپر کسک بوکسینگ بسیج ورزشکاران که به نمایندگی از کرمان در تورنمت بین المللی ترکیه شرکت کرده بود با کسب مقام سوم رقابتها به کرمان بازگشت .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر؛ تیم منتخب سوپر کسک بوکسینگ بسیج ورزشکاران که به نمایندگی از کرمان در تورنمت بین المللی ترکیه اورآسیا شرکت کرده بود با کسب مقام سوم رقابتها و در میان استقبال گسترده عمومی و همچنین مسئولان بسیج ورزشکاران و دانشگاه آزاد اسلامی به کرمان بازگشت .

در این مسابقات که در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید منصور صادقی مربی -بازیکن نیم منتخب به همراه سینا نظری موفق به کسب مدال طلا شدند , امیر ساسان احمدی، حسام عامری،محمدزند اقطاعی مدال نقره و همچنین علیرضایی مولایی و حسین محمدی زاده موفق به کسب مدال برنز از این رقابتها شدند .

منصور صادقی مربی -بازیکن این تیم در فرودگاه کرمان به خبرنگار “ورزش خبر ” گفت : این مسابقات با حضور ۱۳ تیم از کشورهای آسیایی و اروپایی در ترکیه انجام گرفت و تیم کرمان با وجود تمرینات کم و مشکلات عدیده توانست با غیرت بازیکنان خود به موفقیت بزرگی دست پیدا کند . وی با ابراز خرسندی از حضور این تیم در مسابقات برون مرزی اعلام کرد : امید است این مسابقات شروعی بر موفقیتهای روز افزون ورزشکاران کرمانی در سال جدید باشد

وی در پایان ضمن تشکر از سرهنگ اخضمی رئیس بسیج ورزشکاران و همچنین مسئولان دانشگاه آزاد گفت : امیدوارم سایر مسئولان و مدیران نیز از ورزشکاران حمایت کنند تا گامی در راستای اعتلای ورزش کرمان برداشته شود و همچنین اوقات فراغت جوانان این مرز و بوم به سمت و سوی ورزش کشانده شود .

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi