پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:05:36 - پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تیم رباتیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان برای ساخت و ارتقاء ربات به حمایت مالی مسئولین دارد
انگار حضور چهره های بد سابقه سیاسی و حتی فعال در فتنه ۸۸ و برگزاری جلسه با آنان در شهر انقلابی رفسنجان پایانی ندارد؛ و اما این بار شاهد حضور ف.ه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان بودیم.

به گزارش “دانشجو آزاد “به نقل از “خانه خشتی“؛ علیرضا شاهسونی  از کسب رتبه اول تیم رباتیک دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مسابقات بین المللی ایران اوپن ۲۰۱۵ خبر داد و گفت: تیم رباتیک بسیج دانشجویی از میان ۱۹ تیم شرکت کننده رتبه هفتم را بدست آورد و در میان دانشگاه های دولتی اول شد.

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان با بیان اینکه در این مسابقات شرکت کنندگانی از تایلند، مکزیک، هلند، آلمان و سوییس نیز حضور داشتند، افزود: سطح مسابقات به قدری بالا بود که تیم هامبورگ آلمان نتوانست به حد نصاب امتیاز لازم برسد و در مسابقات پذیرفته شود.

وی به حضور دو ربات امدادگر و پرنده از هسته رباتیک شهید طهرانی مقدم بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) اشاره نمود و گفت: ساخت و تجهیز این دو ربات به طور کامل توسط دانشگاه پرداخت شده است که در همین راستا از دکتر رنجبر کریمی و دکتر دهقان ریاست قدیم و جدید دانشگاه کمال قدردانی را داریم.

رییس بسیج دانشجویی دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان حمایت های دانشگاه را در کسب عناوین برتر مؤثر بیان کرد و افزود: برای ساخت و ارتقاء ربات امدادگر خودکار علاوه بر ادامه حمایت دانشگاه، نیاز به حمایت مالی مسئولین داریم تا از این طریق امکان شرکت در سایر مسابقات ملی و بین المللی را بیابیم و برای رفسنجان و دانشگاه ولی عصر (عج) افتخار آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi