پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:52:14 - یکشنبه 18 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توجه به هنر موسیقی در دانشگاه ها ضروری است
داور بخش موسیقی هفتمین جشنواره فرهنگی هنری دانشجویان علوم پزشکی کشور گفت: توجه به هنر موسیقی در دانشگاه ها ضروری است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایرنا:سالار عقیلی روز شنبه در حاشیه برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بخش موسیقی برای نخستین بار در هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور قرار گرفته و نشان از اهمیت توجه و جایگاه این هنر میان دست اندکاران برگزاری جشنواره است.
وی ادامه داد: مسئولیت کشف استعدادهای گروه های موسیقی راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره فرهنگی به من سپرده شده و از این بابت خرسندم.
عقیلی با اشاره به اینکه خلایی در هنر موسیقی در دانشگاه ها دیده می شود‏ ‏‏اظهار کرد: توجه به استعدادها و هنرنمایی دانشجویان همه رشته های تحصیلی مهم است و باید این خلا از بین رود زیرا همانطور که آنان سرمایه های کشور هستند توجه به هنر نیز مهم است.
وی تصریح کرد: کشور ما در آینده به هنرمندان خوبی مانند موزیسین ها نیز نیاز دارد و باید به خوبی تربیت شوند.
هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور در بخش های هنری ‏ادبی و مجازی از امروز – شنبه به مدت سه روز در حوزه هنری آغاز به کار کرده است.
این جشنواره با اهداف تقویت فضای فرهنگی و هنری در دانشگاهها -توسعه و مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و هنری – ایجادبستری برای بروز و ظهور استعدادهای هنری دانشجویان و ترویج فرهنگ سلامت با بهره مندی از ابزار هنر در حال برگزاری است.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi