پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

0:53:17 - دوشنبه 13 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تلاش یکساله دانشجویان انجمن های علمی در جشنواره حرکت به نمایش گذاشته می شود
دبیر ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه باهنر گفت:تلاش یکساله دانشجویان انجمن های علمی در جشنواره حرکت نمایش داده می شود.

معین جلالی درگفت وگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” گفت: جشنواره حرکت توسط انجمن های علمی دانشگاه برگزار می شود که مراسم افتتاحیه شنبه۱۱ مهرماه و مراسم اختتامیه دوشنبه ۱۳مهرماه ساعت۱۹ در تالار وحدت دانشگاه با حضورمیهمانان ویژه از جمله رییس شبکه ۳ سیما پورمحمدی برگزار و از انجمن های برتر تجلیل وقدردانی می شود.

دبیر ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت دانشگاه باهنر افزود: شورای هماهنگی انجمن های علمی مسولیت برگزاری جشنواره را برعهده دارد و این جشنواره تحت نظارت حوزه فرهنگی-اجتماعی دانشگاه برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت های انجمن های علمی عنوان کرد: همه ی انجمن ها دست آوردهای یک ساله ی خود رابه نمایش میگذارند، در کنار این نمایشگاه یک سری گارگاه های آموزشی برای هر رشته وجوددارد و بدلیل این که این جشنواره معمولا در مهرماه برگزار می شود امکان آشنایی بیشتر دانشجویان جدید الورود را با رشته های خود فراهم می کند.

جلالی ادامه داد:انجمن های علمی از سال ۱۳۸۴تأسیس و درحال حاضر ششمین جشنواره درحال برگزاری است که دانشجویان از اردیبهشت شروع به فعالیت کردند و تمام تابستان گذشته را با انجمن ها درارتباط بودند وگزارش کارخود را به هیئت نظارت تحویل دادند.

دبیر ششمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت خاطرنشان کرد: طی جلسه ای باحضور هیئت نظارت بر انجمن های علمی که متشکل از رئیس دانشگاه ومعاونت فرهنگی وپژوهشی ودبیرشورای هماهنگی انجمن ها وکارشناس انجمن ها می باشد انجمن های برگزیده برای شرکت در جشنواره ی حرکت بین دانشگاهی که ۱۸مهرماه در مشهد برگزار می شود انتخاب واعلام می شوند.

وی اظهار داشت: در این جشنواره خوشبختانه ازبین ۵۲انجمن ۴۵انجمن برای شرکت درجشنواره حرکت درون دانشگاهی انتخاب شدند که در حال حاضر نزدیک ۶۰ غرفه در نمایشگاه مشغول فعالیت می باشند.

جلالی در پایان تاکید کرد:ملاک و شرط برگزیده شدن در این نمایشگاه ارائه ی گزارش کار قبل از مراسم اختتامیه می باشد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi