پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:58:03 - سه شنبه 22 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تقدیر از دانشجویان نمونه دانشگاهی و خوابگاهی در دانشگاه شهید باهنر کرمان
مراسم اختتامیه ی هفته ی خوابگاه های دانشجویی همراه با تقدیر از دانشجویان نمونه ی علمی، پژوهشی، فرهنگی و اتاق های نمونه ی خوابگاهی در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ مراسم اختتامیه ی هفته ی خوابگاه های دانشجویی همراه با تقدیر از دانشجویان نمونه ی علمی، پژوهشی، فرهنگی و اتاق های نمونه ی خوابگاهی روز گذشته در تالار وحدت دانشگاه برگزار شد.

این مراسم که با همکاری مشترک معاونت های پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی برگزار گردید آقایان دکتر فدایی؛ رئیس دانشگاه، دکتر نظری؛ معاون دانشجویی، دکتر بصیری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مولایی؛ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی، دکتر ابراهیمی، رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی، خانم دکتر احتشام زاده، معاون پژوهشی و فناوری، مدیران و استادان دانشگاه حضور داشتند.

در آغاز این مراسم، پس از تلاوت قرآن توسط قاری میرجلیلی، و پخش نماهنگ مرحوم افضلی پور، دکتر نظری، معاون دانشجویی، به عنوان اولین سخنران ضمن عرض خیر مقدم، توضیحاتی در مورد فعالیت های انجام شده در هفته ی خوابگاه ارائه داد و افزود: «یکی از اهداف برگزاری هفته ی خوابگاه ها افزایش ارتباط مسئولین و دانشجویان خوابگاهی است. امسال هم در هفته خوابگاه ها با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مرکز مشاوره، بهداشت و درمان و مدیریت تربیت بدنی برنامه های ویژه ای در خوابگاه ها برگزار گردید».

 همچنین ایشان در مورد چگونگی انتخاب دانشجویان نمونه دانشگاه اظهار داشت: «بر اساس آیین نامه ی انتخاب دانشجویان نمونه و معیارهای تعیین شده (از جمله فعالیت های آموزشی، پژوهشی، ورزشی، هنری، ادبی، تعداد مقالات، معدل، المپیادهای علمی، رفتار و اخلاق و…) مجموعا ۳۱ دانشجو از بین دانشجویان دانشگاه انتخاب شدند که از این تعداد ۶ نفر به سطح کشوری راه یافتند.

در ادامه نماهنگی در مورد بازسازی خوابگاه های دانشجویی در تابستان ۹۳ برای حضار پخش شد و سپس دکتر بصیری، معاون فرهنگی و اجتماعی، ضمن اشاره به چهلمین سال تأسیس دانشگاه اظهار داشت: «امسال بیش از ۱۰۰ برنامه ی فرهنگی به این مناسبت برگزار خواهد شد».

وی با قدردانی از تلاش های انجام شده در بازسازی خوابگاه ها، افزود: «از آنجایی که خوابگاه محلی برای رشد اندیشه ها و تعامل افکار متنوع و در یک کلام، یک نهاد فرهنگی است باید فضای خوابگاه را جدی بگیریم و بهتر شدن آن تلاش کنیم».

سپس گروه موسیقی آوا، برنامه های خود را اجرا کردند و در پایان جوایزی به دانشجویان نمونه دانشگاهی و دانشجویان نمونه خوابگاهی اهدا شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi