پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:23:16 - یکشنبه 16 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تعلیق جذب در دوره دکتری فلسفه دین دانشگاه پیام نور
براساس گزارش کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی، جذب در دوره دکتری فلسفه دین دانشگاه پیام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود این رشته و رزومه اعضای هیات علمی آن دانشگاه در این رشته تعلیق شد.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از مهر؛ براساس این گزارش، بررسی وضعیت و آسیب شناسی رشته فلسفه دین (براساس گزارش ارسالی از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی)، بررسی وضعیت و توانمندی گروه های آموزشی دانشگاه های کشور در برگزاری دوره های فلسفه دین با هدف تمایز گروه هایی که دارای توان و کیفیت ارائه این رشته هستند و تقویت و حمایت و گسترش آنها و توقف و حذف این رشته در گروه هایی که دارای این توان نیستند از برنامه های کارگروه فلسفه دین شورای تحول علوم انسانی است.

تعلیق جذب در دوره دکتری فلسفه دین دانشگاه پیام نور تا زمان ارسال گزارش از وضع موجود این رشته و رزومه اعضای هیات علمی آن دانشگاه در این رشته و دعوت از نماینده دانشگاه آزاد اسلامی برای گزارش وضعیت دوره های تحصیلات تکمیلی فلسفه دین برخی از برنامه هایی است که دراین کارگروه اجرا شده است.

همچنین اعضاء کارگروه طرح پژوهشی با موضوعات « تعلیقه انتقادی بر کتاب عقل و اعتقاد دینی » (دکتر ذکیانی) و دو کتاب (مجموعه مقاله تألیفی/ مجموعه ترجمه در حوزه فلسفه دین به ‌همراه تعلیقات انتقادی از منظر اسلامی – ایرانی ) (دکتر پورحسن) ارایه کردند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi