پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

22:35:30 - سه شنبه 17 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تساوی بی خاصیت برای مس کرمان/ قهرمانی نیم فصل پرید
در هوای سرد تهران و در یک بعدازظهر برفی , دو تیم مس کرمان و پیکان تهران درپایان یک بازی مهیج به تساوی رضایت دادند.

به  گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر:دو تیم مس کرمان و پیکان تهران که در این فصل رقابتهای لیگ دسته یک کشور از مدعیان صعود محسوب میشوند و در جدول رده بندی نیز عناوین دوم و چهارم لیگ را در اختیار خود دارند , در آغاز هفته هجدهم رقابتها به مصاف هم رفتند که در پایان و با ارائه یک بازی پایاپای به تساوی بدون گل رضایت دادند .

 

در این دیدار که از حساسیتهای خاصی هم برخوردار بود دو تیم نتوانستند علی رغم خلق موقعیتهای فراوان به گلی دست کنند و در نهایت به تقسیم امتیازات رضایت دادند.

 

در این بازی  مس در نیمه اول با کنترل بازی دروازه اش را بسته نگه داشت. در نیمه دوم پیکان چند بار دروازه مس را با خطر مواجه کرد ولی نتوانست گلزنی کند. مسی ها در این نیمه چشم به ضد حملات داشتند ولی همانند پیکانی ها نتوانستند به گل برسند و در نهایت بازی مدعیان پر مهره و متمول لیگ ۰-۰ به پایان رسید تا نهمین تساوی دو تیم در ۱۳ دیداری که با هم داشتند رقم بخورد.

 

با این تساوی اختلاف مس با صدر و رقبا بیشتر شد قهرمانی و حتی نایب قهرمانی نیم فصل را از دست داد و با ۳۰ امتیاز در همان رده چهارم جدول رده بندی باقی ماند و چشم به دیدارهای آتی خود بست .

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi