پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:16:30 - دوشنبه 21 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ترسوها لیگ برتری نمی شوند
یاران میثاقیان و بگوویچ در بازی برگشت مرحله پلی آف روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم پیروز این مرحله مشخص شود.

به گزارش”دانشجو آزاد “دو تیم مس کرمان و رفسنجان فردا بازی برگشت مرحله پلی آف لیگ دسته اول را در حالی  برگزار میکنند که در پایان این ۹۰ دقیقه تکلیف تیم صعود کننده از این مرحله مشخص میشود .

دو تیم در حالی به مصاف هم میروند که بازی رفت با نتیجه ۰-۰ به پایان رسیده است و هر کدوام از تیم ها که میخواهند به مرحله بعد صعود کنند باید ترس را کنار گذاشته و با یک بازی هجومی بتوانند دروازه حریف را باز کنند .

با توجه به آمار دو تیم در مرحله گروهی دسته یک، مس رفسنجان با ۱۲ گل خورده صاحب بهترین خط دفاع لیگ یک است و به طور مشترک با سیاه‌جامگان، فولاد نوین و پاس کمترین شکست را تجربه کرده‌اند.

شاگردان میثاقیان هم در نیم فصل دوم رکوردها را به نام خود ثبت کردند و با ۹ برد، یک تساوی و یک شکست عملکرد خوبی را از خود به جا گذاشتند.

تا فردا باید منتظر ماند و باید دید داربی کرمان در پلی‌آف لیگ یک در نهایت به سود کدام تیم به پایان می‌رسد و آیا مس کرمان می‌تواند یک سال پس از سقوط به لیگ بلافاصله به لیگ برتر بازگردد؟

انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi