پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:11:57 - سه شنبه 21 مهر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تدوین چارچوب‌هایی برای ایجاد امنیت و آرامش دانشگاه‌ها در زمان انتخابات
معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: تاکید ما براین است که اساتید و دانشجویان حداکثر فعالیت را خصوصا در زمان انتخابات داشته باشند و شخصیت‌های مختلف بتوانند دیدگاه‌های خود را مطرح کنند برای همین چارچوب‌هایی تدوین شده‌است.

به گزارش”دانشجو آزاد“به نقل از خبرگزاری فارس، سیدضیا هاشمی معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم ، گفت: ما با دستگاه‌های مختلف که متولی مسائل اجتماعی و امنیتی در کشور هستند مانند وزارت کشور، وزارت اطلاعات، حراست دانشگاه‌‌ها و مجموعه‌های دیگر همکاری‌ می‌کنیم برای اینکه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در اوج امنیت و آرامش برگزار شود.

وی افزود: تاکید ما براین است که بایستی مشارکت حداکثری باشد و اساتید و دانشجویان حداکثر فعالیت را خصوصا در زمان انتخابات داشته باشند و شخصیت‌های مختلف بتوانند در مورد مسائل مختلف دیدگاه‌های خود را مطرح کنند.

هاشمی تصریح کرد: برای اینکه در چنین فضایی برنامه‌ها به خوبی برگزار شود باید امنیت و آرامش وجود داشته باشد و امنیت پویایی که زمینه‌ساز مشارکت و حامی این مشارکت باشد در گرو همکاری همه دستگاه‌هاست.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم گفت: برای این موضوع جلساتی در وزارت کشور از طرف وزارت علوم برگزار شد. معاونت‌های فرهنگی و دانشجویی و همچنین حراست در این جلسات حضور داشتند و چارچوب‌هایی تدوین شده و راهکارهایی هم پیشنهاد شده که ان‌شاءالله برنامه‌ها در اوج پویایی و آرامش پیش برود.

انتهای پیام/

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi