پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:07:31 - سه شنبه 11 آذر 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تخصیص زمین، تسهیلات و مدیریت فروش از اهداف طرح قرب کوثر است
مدیر کشاورزی محرومیت زدایی قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: تخصیص زمین، تسهیلات و مدیریت فروش از اهداف طرح قرب کوثر است.

پرستاری مدیر کشاورزی غرفه محرومیت زدایی در قرارگاه خاتم النبیاء (ص) در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های این قرارگاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دانشجو آزاد گفت: یکی از مواردی که می تواند اشتغال زایی کند کشاورزی است.

پرستاری افزود: ما افراد بی بضاعات، فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی، حسابداری، ماشین آلات و مکانیک را  با هماهنگی که با بسیج استانها و جهاد کشاورزی انجام می دهیم به خدمت می گیریم.

مدیر کشاورزی غرفه محرومیت زدایی عنوان کرد: در طرح محرومیت زدایی ما زمینهای کشاورزی را از دولت گرفته، همچنین مجوزهای لازم را اخذ می کنیم و از تسهیلات بلاعوض استفاده کرده و زمین ها را به افراد بی بضاعت اختصاص می دهیم.

وی در رابطه با اجرایی شدن این طرحها بیان کرد: در قالب تعاونی های ایثارگران به افراد زمین می دهیم که به عنوان یک منبع درامدی برای افراد بی بضاعت و فارغ التحصیلان  کشاورزی و ایثارگران، رزمندگان، خانواده شهدا و افراد غیر شاعل می باشد.

پرستاری ادامه داد: ما در کرمان بیشتر در جنوب استان فعالیت داریم بالاخص درجیرفت و بم و ریگان که چاههایی برای رونق کشاورزی حفر شده و زمینها در اختیار ساکنین این شهرها قرار گرفته است.

مدیر کشاورزی غرفه محرومیت زدایی در پایان گفت: از اهداف قرب کوثر این است که علاوه بر تخصیص زمین و تسهیلات به افراد  در زمینه فروش هم با توجه به نظامهای بهره بردار که در سازمان جهاد کشاورزی است برای محصولات، پس از تولید هم راهکارهایی وجود دارد.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi