پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:19:59 - پنجشنبه 12 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تبدیل ایرانِ پیرو به کشوری پیشرو از برکات نظام اسلامی است
یک فعال دانشجویی عنوان کرد: تبدیل ایرانِ پیرو به کشوری پیشرو از برکات نظام اسلامی است.

امیر جوکارزاده در گفتگو با خبرنگار “دانشجوآزاد” در رابطه با برکات جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر ایران را قبل از انقلاب با بعد از انقلاب مقایسه کنیم می بینیم که ایران قبل از انقلاب یک کشور پیرو بود که سیاستهای آن در منطقه از کشورهای آمریکا، اسرائیل و انگلیس به ما دیکته می شد.

عضو انجمن اسلامی دانشگاه باهنر کرمان با ترسیم شرایط ایران بعد از انقلاب عنوان کرد: بعد از انقلاب کشور ایران کشوری پیشرو شد که حرف اول را در منطق می زند و سرسازش با استکبار جهانی ندارد و به قدرت اول منطقه تبدیل شده است.

این فعال دانشجویی افزود: در اتفاقاتی که اخیرا در منطقه افتاد دیدیم که خیلی از کشورها در ابتدا می خواستند که ایران در مذاکرات و گفتگوها نباشد اما سرانجام مجبور به قبول قدرت ایران شدند و به این نتیجه رسیدند که بدون ایران این مذاکرات به جایی نمی رسد چون ایران بازیگر اول در منطقه است و این از قبل جمهوری اسلامی نصیب ایران شده است.

جوکارزاده تصریح کرد: استکبار جهانی و قدرتهای جهانی همواره سعی داشتند با تحریم نقش و قدرت ایران را در معادلات جهانی کم کنند، اما پایداری ملت ایران پاسخ ناامیدکننده ای برای آنان است.

وی در ادامه گفت: قدرت موشکی و دفاعی ایران در منطقه باعث شده است که ایران وسط اقدامات تروریستی گروه داعش و بحران خاورمیانه همچنان امنیت کامل داشته باشد در حالیکه علاوه بر کشورهای منطقه کشورهای اروپایی نیز از اقدامات تروریستی متاثر شده اند.

عضو انجمن اسلامی دانشگاه باهنر در پایان اظهار داشت: ایران به دنیا ثابت کرد کشورهای پیشرو قدرت مدیریت و کنترل منطقه خود و حتی دنیا را دارند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi