پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:38:02 - دوشنبه 22 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بگوویچ: با مس لیگ برتری می شوم
وینکو بگوویچ برای فصل آینده هدایت تیم مس کرمان را پذیرفت ومعتقد است این تیم توانایی صعود به لیگ بر تر را دارد

به گزارش دانشجو آزادبه نقل از “ورزش خبر ” بگوویچ  گفت: من با مس رفسنجان موفق شدم تا مرحله پلی اف بالا بیایم و بهترین نتایجی تاریخ این تیم را کسب کنم ولی در کل برای اینکه در کار مربیگری ام چالش داشته باشم تصمیم گرفتم که برای فصل دیگر به مس کرمان بپیوندم.
او ادامه داد: این فصل دوازدهمین سال حضور من در ایران است و واقعا در این سالها خاطرات خوبی از ایان دارم دیگر خودم به عنوان یک شهروند ایرانی محسوب می شوم و ایران کشور دوم من است. ایران دارای تاریخ بزرگی است و در طول سالهایی که در ایران بودم هیچ وقت مشکلی نداشتم و همیشه در هر تیمی که بودم به من کمک شده تا احساس غربت نکنم.

وی افزود: بهترین خاطرات من در فولاد است. بعد از آن در باشگاه پرسپولیس هم تجربیات خوبی کسب کردم . همینطور در پاس همدان، آلومینیوم هرمزگان، تیم ملی امید و مس رفسنجان. هر کدامشان خاطرات خوبی برای من به جا گذاشت. به هر حال به قول ایرانی ها زندگی بالا و پایین دارد و برای همین هم در همه این سالها من تجربه کسب کردم و از همه آنها به عنوان خاطرات خوب یاد می کنم.

بگوویچ گفت: من با مس می خواهم با یک انگیزه بزرگ به لیگ برگردم. این تیم امکانات لازم را برای صعود به لیگ برتر دارد و من با وجود تمام سختی ها یی که در لیگ یک هست می خواهم با این تیم به لیگ برتر صعود کنم.

او در پایان افزود: بر نامه من این است که برای فصل آینده بتوانم بیشتر از جوانان کرمانی بهره ببرم برای همین هم لیستی به باشگاه مس داده ام و به زودی با این تیم کارم را شروع می کنم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi