پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:22:30 - یکشنبه 30 شهریور 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بستر رشد و شکوفایی علم و دانش در دانشگاه‌ها احترام متقابل و ایجاد فرهنگ در قالب آموزش می‌باشد
رئیس دانشگاه آزاد واحد جیرفت گفت: مسئولان دانشگاه باید نیت خود را برای خدمت‌رسانی به دانشجویان خالص سازند.

به گزارش “دانشجوآزاد ” :مجید خزاعی صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی آغاز سال تحصیلی دانشگاه آزاد واحد جیرفت گفت: نظم ، مقررات و برنامه‌ریزی جهت ثبت‌نام سریع دانشجویان ورودی جدید و دقت، حوصله و سرعت عمل در سیستم ثبت‌نام دانشگاه آزاد جیرفت باید در اولویت کاری قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت سیستم نظارت کلی در حوزه آموزش دانشگاه را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی جدید با رویکرد و محور قانون و مقررات مراحل ثبت‌نام باید انجام شود و عوامل آموزشی و ثبت‌نام باید نهایت همکاری‌ها و تعاملات را با دانشجویان داشته باشند.

وی ضمن تأکید به عوامل ثبت‌نام بر تکریم ارباب رجوع؛ خواستار احترام و برخورد مناسب در شأن دانشجویان شد و بیان کرد: بستر رشد و شکوفایی علم و دانش در دانشگاه‌ها احترام متقابل و ایجاد فرهنگ در قالب آموزش می‌باشد.

خزاعی رشد و پیشرفت همه‌جانبه دانشگاه را در فضای وحدت و همدلی خواستار شد و افزود: آموزش به عنوان رکن اصلی دانشگاه است و تمامی حوزه‌های دیگر در خدمت و در راستای این حوزه بسیار مهم باید فعالیت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد جیرفت اظهار داشت: معاونت آموزشی باید اشرافیت کامل بر حوزه کاری خود داشته باشند و تمامی مسائل آموزشی را رصد کند.

وی در پایان به خدمتگذاری به قشر دانشجو تأکید کرد و افزود: مسئولین دانشگاه باید در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید نیت خود را برای خدمت‌رسانی به دانشجویان خالص سازند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi