پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:56:16 - شنبه 10 تیر 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری ۳۰ جشن محله‌ای در دهه امامت و ولایت در کرمان
دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های مردمی دهه ولایت و امامت در کرمان، گفت: ۳۰ جشن محله‌ای در این ایام در شهر کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش دانشجو آزاد: حجت‌الاسلام عبدالرسول الله‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تبریک دهه امامت و ولایت و اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: غدیر نماد وحدت، همدلی و همگرایی جامعه است و برای رسیدن به این نقطه باید خودخواهی‌ها و خودپرستی‌ها را قربانی کنیم، فلسفه دهه امامت و ولایت هم همین است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های مردمی در این ایام و به مناسبت این اعیاد، بیان کرد: جبهه فرهنگی استان پشتیبان و هماهنگ‌کننده حرکت‌ها و فعالیت‌های مردمی است و اقدامات انجام شده در استان کرمان حاصل دسترنج نیروهای خودجوش مردمی بوده که چندین سال است در رونق بخشی و پررنگ کردن برنامه‌های این ایام تلاش مضاعفی دارند.

دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان کرمان با بیان اینکه برخی از این برنامه‌ها آغاز شده و در حال پیگیری و اجرا است، گفت: ۳۰ جشن محله‌ای در این ایام در شهر کرمان برگزار می‌شود که این برنامه شروع شده و تا پایان عصر جمعه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه پانزدهم تیرماه جشن مخصوص همراهان بیمار در بیمارستان افضلی‌پور و شانزدهم تیرماه جشن دیار مالک در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری جشن مادرانه در پارک مادر کرمان و کارگاه مخصوص کودکان و نوجوان در پارک شورا نیز برنامه‌ریزی شده است.

الله‌وردی به برپایی نمایشگاه و مجموعه تفریحی آموزشی با فضای پاسخگویی به سوالات و مشاوره در گلزار شهدای کرمان در این ایام نیز اشاره کرد و گفت: بازسازی واقعه غدیر، برپایی ۷۸ موکب در شهرستان کرمان، پخت آش نذری برای سلامتی امام زمان (عج) و نورافشانی شب عید غدیر نیز در برنامه است.

مشاور استاندار کرمان در امور روحانیت و حوزه فرهنگی از برگزاری جشن مرکزی غدیر خم در ۱۵ تیر ماه در میدان شورای شهر کرمان خبر داد و افزود: جشن عید تا عید در بوستان ریاضیات کرمان نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه طرح تکریم خانواده سادات شهید و پیاده روی و اجتماع کودکان عصر جمعه در گلزار شهدای کرمان از دیگر برنامه‌های مردمی برنامه‌ریزی شده برای این ایام است، افزود: باید از همه افراد و نهادها و دستگاه‌هایی که از این حرکت مردمی حمایت کردند هم تشکر کنیم.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi