پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:51:32 - دوشنبه 21 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه شهید باهنر کرمان
روز گذشته تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شاهد شور و شعور دانشجویی در بیان نظرات و دیدگاههای خود در رابطه با توافق نامه لوزان و مقایسه آن با توافق سعدآباد بود.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ روز گذشته تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شاهد شور و شعور دانشجویی در بیان نظرات و دیدگاههای خود در رابطه با توافق نامه لوزان و مقایسه آن با توافق سعدآباد بود.

در ابتدای مراسم بعد از تلاوت قرآن و سرود ملی مستندی با موضوع مذاکرات و توافقات گذشته به تصویر درآمد.

IMG_4317

 

سپس مجری برنامه توضیحاتی در ارتباط با روال کرسی آزاد اندیشی داد که حتما حول محور موضوع جلسه با عنوان “آیا لوزان تکرارتوافق سعد آباد است؟” باشد و این توضیحات با تذکراتی همراه بود که موافقان و منتقدان توافق نامه لوزان به دور از هر گونه حاشیه به بیان دیدگاههای خود بپردازند.

IMG_4321

در حین بحث دانشجویانی که در رابطه با مباحث مطرح شده سوالاتی داشتند نام نویسی کردند و بعد از اظهارنظرهای موافقان ومنتقدان سوالات خود را مطرح کردند.

سپس مجری برنامه از موافقان و منتقدان دعوت کرد که به روی سن بیایند؛ علیرضا دلشادی از اعضای شورای مرکزی تشکل تدبیر و امید به عنوان موافق مذاکرات لوزان به طرحدیدگاههای خود پرداخت و رضا روستایی و مسعود خراسانی به صورت مستقل به عنوان منتقدین مذاکرات لوزان نظرات خود رابیان کردند.

همچنین از دکتر بابایی عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه باهنر دعوت شد تا به عنوان استاد کرسی صحت و سقم مباحث مطرح شده را بررسی کرده و در صورت نادرستی اسناد تذکرات لازم را به موافقان و منتقدان بدهند.

 

IMG_4329

 

پس از پایان صحبت ها ، دانشجویان به پرسش سوالات خود  از گروه موافق و مخالف پرداختند سپس به هردو گروه ۱۵ دقیقه وقت داده شد تا جوابگوی سوالات باشند.

IMG_4420 IMG_4427 IMG_4429 IMG_4417

و در پایان دکتر بابایی جمع بندی نهایی مباحث مطرح شده را انجام داد.

IMG_4323

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi