پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:52:46 - پنجشنبه 9 شهریور 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس اتاق بازرگانی کرمان خبر داد
برگزاری همایش بین‌المللی بیابان لوت با محوریت دانشگاه شهید باهنر کرمان
رئیس اتاق بازرگانی کرمان از برگزاری همایش دو سالانۀ بین‌المللی بیابان لوت در آبان‌ماه سال‌جاری به میزبانی استان کرمان و با محوریت دانشگاه شهید باهنر خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد: 

سیدمهدی طبیب‌زاده گفت: پیش از این نیز دو همایش دیگر به میزبانی بیرجند و سیستان و بلوچستان انجام شده که امیدواریم سومین آن در کرمان به بهترین شکل اجرا شود.

او افزود: امیدواریم در کنار مباحث علمی مطرح شده در این همایش به موضوعات و معرفی جاذبه‌های گردشگری نیز پرداخته شود و آغازی برای تحول گردشگری کویر باشد.

وی خاطرنشان کرد: معرفی و شناساندن جاذبه‌های زمین‌شناسی، کویر و پرداختن به ژئوتوریسم می‌تواند در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های گردشگری استان باشد و برای تحقق آن باید تلاش کرد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان کرمان اظهار داشت: در استان از کنار هر جاده‌ای که عبور می‌کنیم ظرفیت‌ها و جاذبه‌های زمین‌شناسی بسیاری وجود دارد که متاسفانه چندان به این مقوله پرداخته نشده است.

رئیس اتاق کرمان در پایان گفت: کویر از جاذبه‌های بسیار نادر و مهم کرمان است و با توجه به این‌ که علاقمندان بسیاری دارد، می‌تواند یکی از مقاصد گردشگری در سطح بین‌المللی باشد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi