پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:29:44 - چهارشنبه 21 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در دانشگاه تهران
دبیر شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: این نشست ۲۵ تا ۲۹ مرداد با شعار « آرمان کارفرما، پیشرفت درون‌زا با استکبار ستیزی کارگزار» در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از  فارس، علیرضا احمدی دبیر شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در نشست خبری که پیرامون برگزاری این نشست برگزار شد، گفت: شانزدهمین نشست سالانه اتحادیه‌ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از یکشنبه ۲۵ مرداد با شعار « آرمان کارفرما، پیشرفت درون‌زا با استکبار ستیزی کارگزار» در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و تا ۲۹ مرداد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: سیاست همیشگی اتحادیه بر این بوده است که در نشست‌ها و همایش‌ها از تمام افراد، احزاب و گروه‌های سیاسی قانونی که در چارچوب نظام فعالیت می‌کنند دعوت کنیم. امسال نیز در همین راستا از تعدادی از فعالان سیاسی، گروه‌ها و احزاب دعوت کردیم که برخی از آنها دعوت ما را پذیرفتند و برخی نیز متأسفانه به ما پاسخ منفی دادند.

این فعال دانشجویی گفت: در شانزدهمین نشست اتحادیه از آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان دعوت کرده‌ایم که به احتمال زیاد در این نشست حضور خواهد داشت.

وی افزود: مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما، زاکانی نماینده مجلس، بذرپاش عضو هیأت رئیسه مجلس، صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و پرویز امینی از دبیران اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در این نشست حضور دارند.

عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل اظهار داشت: پورمحمدی وزیر دادگستری،‌ نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد، چمران عضو شورای شهر نیز از دیگر مهمانان این نشست هستند.

احمدی یادآور شد: در حاشیه این نشست دو ویژه‌برنامه در نظر گرفته‌ شده است. اولین ویژه‌برنامه اهدای جایزه ادبی است که در این راستا از سبزواری، علیرضا غزه و محمدمهدی سیاح که از شاعران انقلاب هستند، تقدیر خواهد شد.

وی گفت: در حوزه فیلم و سریال نیز از محمدحسین لطیفی، میرباقری، نرگس آبیار، بهروز شعیبی و شیخ تادی تقدیر خواهد شد.

احمدی تصریح کرد: در حوزه داستان‌نویسی نیز از محمدرضا سرشار، صادق کرمیار و سارا عرفانی تقدیر می‌شود.

وی افزود:  ویژه‌برنامه دوم نیز که در حاشیه نشست برگزار می‌شود در رابطه با استکبارستیزی است که در این برنامه در نظر داریم از چند سفیر و چند شخصیت بین‌المللی دعوت کنیم.

احمدی گفت: میشل ورموشه نویسنده فرانسوی کلی‌ثبا رهبر سیاه‌پوستان ضد استکباری اروپا و ماتئوس پیسکورسکی نماینده سابق لهستان در اتحادیه اروپا از میهمانان ویژه‌برنامه استکبارستیزی هستند که با شعار «همه علیه استکبار ستیزی» (All against the arrrogance)برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: محمدجواد لاریجانی، محمدباقر قالیباف نیز از دیگر میهمانانی هستند که به احتمال زیاد در نشست سالانه اتحادیه حضور خواهند داشت.

احمدی در خاتمه گفت: در این نشست حدود ۶۰۰ نفر از اعضای دفاتر ۴۸ گانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل حضور خواهند داشت.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi