پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:22:04 - سه شنبه 25 فروردین 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب» در دانشگاه شهید باهنر کرمان
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ازبرگزاری اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب» در دانشگاه شهید باهنر کرمان خبر داد.

به گزارش دانشجو آزاد به نقل از خبرگزاری دانشجو؛ بنا بر اطلاع روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب»، با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، دانشگاه شهید باهنر کرمان بر گزار می شود.

 

اردوی آموزشی تشکیلاتی «فردای انقلاب»، با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می شود که شرکت کنندگان آن اعضای برگزیده اردوی جهاد اکبر سال گذشته خواهند بود که در دوره های تخصصی “فردای انقلاب” شرکت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل درباره این اردو تصریح کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر مسئله  نخبه‌پروری، اولین دوره از سلسله اردوهای «فردای انقلاب» در سال جاری با حضور ۱۵۰ نفر از فعالان و منتخبان این تشکل که حائز نمره های قبولی از آزمونهای سیزدهمین دوره اردوی جهاد اکبر شده اند، برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این اردو در قالب کلاس‌های فرهنگی، سیاسی و تشکیلاتی مهارتی تشکیل می‌شود، گفت: کلاس‌های کارگروه سیاسی این اردو در زمینه‌های جریان‌شناسی سیاسی، اقتصادمقاومتی و انقلاب‌های جهان و کارگروه فرهنگی نیز در مباحث جریان‌شناسی فرهنگی، تهاجم فرهنگی و سبک زندگی انسان انقلابی و سینمای متعهد به انقلاب بتا حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد
دهفولی با بیان اینکه کلاس‌های کارگاهی در قالب مهارت‌های مدیریت زمان، مطالعه و نویسندگی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو افراد پس از مصاحبه به کارگروه تخصصی در هفت حوزه تشکیلات، تحلیل سیاسی، سیر تفکر، جریان شناسی فرهنگی، تاریخ تحلیلی صدر اسلام، تاریخ تحلیلی معاصر و مطالعات قرآنی تقسیم خواهند شد تا در مراحل بعدی به فعالیت تخصصی ادامه دهند.
مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خاطرنشان کرد: این اردو از سه شنبه ۲۵ فروردین به مدت سه روز در شهر کرمان و با مشارکت و میزبانی انجمن‌های اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار می‌شود.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi