پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:26:56 - پنجشنبه 15 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بردسیر از برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش “دانشجو آزاد؛ معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر با تبریک فرارسیدن دهه فجرگفت: با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشکده کشاورزی، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، جمعیت اسلامی دانشجویان و روابط عمومی؛ جشن بزرگ سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، چهارشنبه۲۱ بهمن ماه، باشکوه‌تر از گذشته در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

فرشاد مهرابی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت و افزود: معرفی دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تجلیل از فعالان انقلابی و جانبازان و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب از اهم برنامه های این جشن خواهد بود.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر همچنین از حضور استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن خبرداد و گفت: شایسته است دانشگاهیان در ایام الله دهه فجر نسبت به معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان اهتمام ویژه‌ای نمایند.

مهرابی در پایان سخنان خود، از دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان به شمار می رود به عنوان یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب یادکرد و گفت: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی، آشنایی دانشجویان با آرمان‌های انقلاب و نظام است به طوری که کلیه دانشجویان ملزم به گذراندن دروس «وصایای امام خمینی(ره)» و «انقلاب اسلامی و ریشه‌های آن»هستند که این مهم می تواند در آشنایی این عزیزان با اهداف انقلاب بسیار موثر باشد

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi