پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:50:33 - سه شنبه 15 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برنامه‌های فرهنگی دانشگاه باهنر کرمان بازبینی می‌شود
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنرکرمان بر بازبینی برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش دانشجو آزاد  به نقل از تسنیم ؛ احمد یوسف زاده  صبح امروز در نشست خبری با اهالی رسانه که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نقش موثر دانشگاه باهنر در بالندگی علمی و توسعه تمدن نوین ایران اسلامی، تصمیم گرفتیم ستادی برای برگزاری بزرگداشت چهلمین سال تصویب قانون تاسیس این دانشگاه را فعال کنیم.

مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه شهید باهنر گفت: چهل سال پیش اولین گروه دانشجویان شهیدباهنر سرکلاس های خود حاضر شدند البته با ساختمان‌های خیلی کمتر اما آینده خیلی نورانی تر.

وی با بیان اینکه عدد ۴۰ در فرهنگ ایرانی و اسلامی جایگاه خاص خود را دارد افزود: به همین منظور دانشگاه باهنر امسال با افتخار برنامه های چهل ساله خود را آغاز می کند.

یوسف زاده خاطر نشان کرد: از این پس باید منتظر تکرار واژه چهل در برنامه های این دانشگاه باشید تا همه مردم بدانند ۴۰ سال پیش مردی به سخاوتمندی دریا تمام دارایی خود را برای تاسیس دانشگاه شهید باهنر به کار گرفت.

وی تاکید کرد: این دانشگاه یکی از بهترین و در عین حال زیباترین دانشگاه های کشور است، ستادی برای پیشبرد هرچه بهتر برنامه های آن انتخاب شده و برنامه های متعددی را پیگیری می‌کند.

یوسف زاده  با بیان اینکه دانشگاه باهنر از جمله دانشگاه های بزرگ و مهم کشور است گفت: هدف از اجرای این بزرگداشت، شناسایی نقش دانشگاه باهنر در تاریخ علمی ایران و استان کرمان و بازبینی برنامه‌های این دانشگاه است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi