پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

9:20:13 - سه شنبه 2 تیر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برخی خواص اعمال قانون برای خود و خانواده شان را بر نمی تابند و دستگاه قضا را متهم می کنند
عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان گفت:برخی خواص اعمال قانون برای خود و خانواده شان را بر نمی تابند و دستگاه قضا را متهم می کنند.

محمدجواد افشاری نژاد در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اهمیت اظهار نظرهای خواص جامعه گفت: خواص جامعه در جریانهای مختلف اگر به درستی عمل کنند به نفع خودشان، نظام و مردم است.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان ادامه داد: اگر خواص انحراف پیدا کردند از قانون گریزی هم دست بر نمی دارند و قانون را مضحکه می کنند و درصورتیکه قانون برایشان اعمال شود متشبث می شوند که کلک وحقه بوده است.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ عنوان کرد: در جریان فتنه ۸۸ هم خواصی که به انحراف رفته بودند قانون را بر نتافتند و متشبث شدند که حقه و کلک در کار بوده و انتخابات صحیح نبوده و بایستی تکرار شود.

این استاد دانشگاه اذعان کرد: بطور کلی جریان هاشمی و همه کسانی که در انحراف به سر می برند قانون گریز هم هستند؛ خداوند را سپاس می گذاریم که بصیرت و نظر رهبری در جامعه همیشه به موقع جلوی انحرافات را می گیرند.

افشاری نژاد افزود: البته نباید همیشه منتظر باشیم تا مقام معظم رهبری اقدام کنند بایستی خودمان اهل بصیرت و پشتیبان ولایت باشیم تا به فرموده اماممان به مملکت آسیبی نرسد.

عضو هیات علمی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمان با اشاره به اظهارات پیاپی عفت هاشمی در برابر قانون اظهار داشت: اینها دادگستری و قضا را زیر سوال می برند البته زمانیکه طرف مقابلشان محکوم می شود نمی گویند کلک بوده اما اعمال قانون برای خود و خانواده خود را بر نمی تابند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه سیاسی بازی هایی که در برخی از خواص جریان دارد یک مصیبت برای نظام است؛ در جامعه اسلامی سیاستی عین دیانت است که جامعه را به درستی و رو به ارتقا اداره کند وگرنه حزب و جناح بازیها به ملت و نظام آسیب خواهد رساند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi