پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:28:41 - شنبه 25 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با این داوری‌ها نگران سقوط هستیم
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت: با داوری‌هایی که انجام می‌شود ما نه تنها به فکر کسب سهمیه نیستیم بلکه نگران سقوط هم هستیم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر؛ مهدی تارتار در خصوص شکست ۳ بر ۲ صبا مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: حق ما در این بازی شکست نبود ما در واقع در نیمه اول باختیم زمانی که یک بر صفر آن هم با گل سالم تراکتورسازی عقب افتاده بودیم داور پنالتی مشکوکی برای تراکتورسازی اعلام کرد این در حالی بود که دست بازیکن ما بسته بود و از بدنش جدا نشده بود. در ادامه این نیمه هم بازیکن تراکتورسازی باید اخراج می‌شد که این کار انجام نشد و همه موارد دست به دست هم داد تا ما در پایان ۲ بر صفر به رختکن برویم.

 

وی ادامه داد: نیمه دوم به بازی بازگشتیم اما گل سوم را روی اشتباه فردی دریافت کردیم و همین مسئله نگذاشت که نتیجه را بازگردانیم در اواخر بازی هم صحنه مشکوکی همچون مسئله‌ای که در نیمه اول به ضرر ما پنالتی گرفته شد در محوطه جریمه تراکتورسازی رقم خورد اما داور توجهی به آن نداشت. من نمی‌دانم که چه فرقی بین ما و استقلال و پرسپولیس است. این داوری که برای ما انتخاب شده بود بالای ۴۰ سال سن داشت و نمی‌دانم چرا تا کنون در بازی‌های پخش زنده و برای استقلال و پرسپولیس سوت نزده است. اگر او داور خوبی نیست پس چرا برای ما انتخاب می‌شود؟! اگر با تجربه است چرا برای بازی‌های استقلال و پرسپولیس انتخاب نمی‌شود؟!

سرمربی صبا با اشاره به شکایت این باشگاه از داور مسابقه تصریح کرد: اگر داوری اشتباه می‌کند باید با او برخورد شود یعنی هرکسی که اشتباه می‌کند باید با او برخورد شود. ما فیلم بازی را پس از انجام کارشناسی به کمیته داوران خواهیم فرستاد و قطعاً تا آخر شکایت خود را پیگیری خواهیم کرد.

تارتار در مورد اینکه این روزها تیم‌ها انتقادهای زیادی به عملکرد داوران انجام می‌دهند، گفت: فکر می‌کنم داوران ما در باد قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های آسیا خوابیده‌اند. قطعاً‌ آنها قضاوت خوبی داشته‌اند که تا آن مرحله بالا رفته‌اند و باید الگویی باشند و نه اینکه داوران ما در باد آن بخوابند. گل صددرصد سالم پیکان در بازی مقابل استقلال مردود اعلام می‌شود و در بازی آینده گل سالم نفت مقابل پیکان نادیده گرفته می‌شود این مسئله درست نیست اگر قرار است این داوری‌ها در نتیجه تأثیر داشته باشد پس تکلیف قهرمانی در تیم‌های سقوط کننده چه می‌شود؟!

وی در مورد اینکه صبا از تیم‌های صدرنشین فاصله گرفته و همچون نیم‌فصل اول نمی‌توان برای این تیم شانسی برای کسب سهمیه آسیایی در نظر گرفت، گفت:‌ با این داوری‌هایی که انجام می‌شود ما نگران سقوط هستیم. روزی که من آمدم تیم برای سهمیه آسیایی می‌جنگید اما به ما به گونه‌ای نگاه می‌کنند که انگار نتیجه تأثیری برای ما ندارد. خیلی راحت صحنه‌هایی که ۵۰-۵۰ است به نفع حریف سوت می‌زنند. با این اوضاع ما حتی نگران سقوط هم هستیم.

سرمربی صبا در خصوص مشکلات این تیم تصریح کرد: مدیریت باشگاه تلاش زیادی برای موفقیت تیم انجام می‌دهد اما به تنهایی نمی‌توان کاری انجام داد. مسئولان استان قم باید از تیمشان حمایت کنند نه اینکه هرکس هرجور دوست داشت قضاوت کند و بازیکنان ما مشکلات مالی داشته باشند. امیدوارم که این مسائل و مشکلات برطرف شود و بتوانیم با تمام قوا در بازی‌ها حاضر شویم.

وی در خصوص دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ که پنجشنبه ۳۰ بهمن ماه در آزادی برگزار خواهد شد، گفت: ما تمام بازیکنان خود را در اختیار داریم و تنها بازی‌ای است که با نفرات کامل به میدان خواهیم رفت، امیدوارم تماشاگران هم بازی زیبایی را شاهد باشند. قلباً پرسپولیس را دوست دارم اما هم‌اکنون در تیم صبا هستم و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنم.

تارتار در مورد پیروزی سرخپوشان پس از پنج هفته شکست، تصریح کرد: پرسپولیس از بحران خارج شده و به آنها تبریک می‌گویم ما هم در دو هفته گذشته شکست خورده‌ایم اما خوشبختانه بازیکنان با تجربه‌ای داریم که این مسئله در روزهای سخت به کمک تیم خواهد آمد. ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم هرچند که کار سختی است اما چاره‌ای نداریم و محکوم به برد در این بازی هستیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi