پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:14:04 - چهارشنبه 9 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بانوان کرمانی به اردوی تیم ملی وود بال جهت بازیهای آسیایی راه یافتند
با اعلام فدراسیون وودبال آسیا؛ مسابقات آسیایی وودبال در سال ۲۰۱۵ و در کشور تایلند برگزار خواهد شد و تیم ایران نیز در این مسابقات شرکت خواهد داشت .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر ؛  مسابقات مذکور در سال ۹۴ و در واخر اردیبهشت ماه به میزبانی فدراسیون وودبال تایلند برگزار می گردد. این مسابقات که بصورت دوسالانه انجام می شود، سال گذشته در کشور تایوان و شهر کینمن برگزار گردید که ورزشکاران تیم ملی وودبال در بخش مسابقه بین المللی دو نفره میدانی مقام پنجم این دسته را از بین ۱۹ تیم حاضر از آن خود کردند.

بر این اساس، انجمن وودبال کشور در نظر دارد با فراخوان نفرات غربال شده در مسابقات قهرمانی کشور وودبال آقایان و بانوان در خردادماه سالجاری نسبت به شناسایی ترکیب اصلی تیم ملی جهت حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی ۲۰۱۵ اقدام نماید.

بر همین اساس سرمربی تیم ملی بانوان اسامی نفرات برگزیده هود را جهت شرکت در اردوی انتخابی اعلام کرد که در این بین نام دو بانوی کرمانی عاطفه اسماعیلی و نسرین نعمت الله زاده نیز به چشم میخورد .

سایر نفرات دعوت شده به اردو عبارتند از محبوبه یحیایی، بهناز قدس و ارغوان آتین هرسه از سمنان، مریم اکبرزاده از گیلان، معصومه نادری از آذربایجان شرقی، ساره جلالی و حمیده سرکوبی شیرازی از فارس و مینا اعظمی پارسا از همدان به این اردو دعوت شده اند.

نفرات برتر این اردو جهت شرکت در مسابقات قهرمانی وودبال آسیایی ۲۰۱۵ به کشور تایلند اعزام می شوند.

با آرزوی موفقیت برای این بانوان شایسته

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi