پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:26:29 - دوشنبه 29 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بالا بردن انگیزه دانشجویان با توسعه فضای سبز و فضای تفریحی
دکتر رامین طباطبایی در ششمین جلسه شورای واحد کرمان با اشاره به لزوم توسعه فضای سبز و فضای تفریحی برای انگیزه بخشی به دانشجویان، طرحهای جدید این معاونت را تشریح کرد.

به گزارش “دانشجو آزاد”؛ در ششمین جلسه شورای واحد کرمان دکتر رامین طباطبایی ضمن بیان پروژه های بهسازی اماکن استراحت دانشجویان توضیح داد: سه محل برای این منظور بررسی و مورد کارشناسی قرار گرفته است که عبارتند از ضلع شمالی دانشکده فنی، ضلع جنوبی ساختمان آزمایشگاههای دانشکده علوم و فضای سبز جنب خوابگاه.

وی با اشاره به اجرای پردیس دانشجو تصریح کرد: عملیات ساخت این پردیس به دلیل سرمای هوا با کندی در حال پیشرفت است امام امیدواریم در ابتدای سال جدید به بهره برداری برسد.

معاون عمرانی واحد کرمان احیاء بیش از ۴۰ درصد از باغات پسته دانشگاه و همچنین احیای نهالستانهای پرورش گل دانشگاه با حضور ریاست واحد را از پروژه های اجرا شده عنوان نموده و افزود: تعداد ۱۰ هزار اصله نهال گل رز و رزماری بمنظور کشت در فضای سبز دانشگاه در نهالستانهای دانشگاه کشت شده است که تاثیر بسیار زیادی در صرفه جویی برای توسعه فضای سبز دانشگاه دارد.

وی ضمن تقدیر از حمایتهای ریاست واحد و معاونت اداری و مالی در تسریع پروژه هایی که باعث بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به دانشجویان و بهبود شرایط آموزشی می شود ادامه داد: لکه گیری معابر، ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی دانشجویان،رنگ آمیزی دانشکده های علوم و فنی و تجهیز تمام کلاسهای آموزشی دانشگاه به سیستم هوشمند و ویدئو پرژکتور از برنامه های درحال اجراست و اکثریت آنها تا ۱۰ بهمن به اتمام می رسند.

دکتر آل طه نیز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته خواستار برطرف شدن مشکلات دانشگاه و رسیدگی به خواسته های دانشجویان گردیده و خطاب به روسای دانشکده ها اظهار داشت:برگزاری منظم جلسات دفاع دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری و بررسی تشکیل جلسات دروس دانشجویان بصورت کامل صورت پذیرد.

دکتر محمد مهدی فروغی نیز ارسال مدارک و مستندات مربوط به ۴۷ رشته در مقاطع ارشد و دکتری و اخذ مجوزهای لازم و ارسال به پرتال وزارت علوم، توسط معاونت آموزشی را برای واحد مهم قلمداد نموده و اظهار داشت: با تلاش همکاران حوزه آموزشی این مدارک در کوتاهترین زمان ممکن تهیه و پس از اخذ مجوزهای لازم ارسال گردیده اند که امیدواریم با تصویب آنها مشکلی در جذب دانشجو در این رشته محلها نداشته باشیم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi