پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

5:51:43 - جمعه 22 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بالابودن توان عملیاتی استان کرمان در هنگام وقوع حوادث نسبت به متوسط کشوری
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: اگر بخواهیم دقیق بگویم،خیلی ضعیف است اما نسبت به متوسط کشوری یکی از آماده ترین استان ها و منطقه یکی از آماده ترین منطقه های کشور است شاید به خاطر حوادث تلخی که در گذشته داشتیم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ایسنا؛ دکتر “علی اکبر حق دوست” صبح امروز در حاشیه برگزاری بزرگترین مانور عملیاتی و غیر نظامی در منطقه جنوب شرق کشور گفت: در حال حاضر مانور بر طبق برنامه پیش رفته و با توجه به وسعت برگزاری این مانور مطمئن هستیم برای دانشگاه های جنوب شرق کشور تجربه بسیار موفقی خواهد بود.

حق دوست افزود: از تمام دانشگاه های جنوب شرق کشور نیروهای ارزیاب سریع DMAT به منطقه مانور شهرستان جیرفت اعزام و همچنین نیروهای امدادی، هلال احمر، بهزیستی نیز در منطقه مستقر شدند.

 وی ادامه داد: بر اساس سناریوی این مانور، نزدیک به ۱۴ هزار نفر مصدوم و شش هزار و ۷۵۰ نفر فوتی در نظر گرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پاسخ به این سئوال که توان عملیاتی استان کرمان  را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: اگر بخواهیم دقیق بگویم،خیلی ضعیف است اما نسبت به متوسط کشوری یکی از آماده ترین استان ها و منطقه یکی از آماده ترین منطقه های کشور است شاید به خاطر حوادث تلخی که در گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر روحیه همکاری و همدلی خوبی بین دانشگاه و ارتباط با دانشگاه های دیگر داریم که اینها همه نقاط قوت است اما برای رسیدن به ایده آل فاصله داریم.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi