پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:47:54 - شنبه 31 مرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازگشایی سفارت انگلیس در ایران افتتاح لانه جاسوسی دوم است
عضوشورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:بازگشایی سفارت انگلیس در ایران افتتاح لانه جاسوسی دوم است.

امیر جوکار زاده در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با بازگشایی سفارتخانه انگلیس در ایران گفت: من تعجب می کنم که چرا مسئولین و سیاستمداران نظام جمهوری اسلامی جوانب امر را در همه کارها نمی سنجند؟
لانه جاسوسی دوم در ایران افتتاح می شود
عضوشورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: فعالیت های ضد نظامِ این سفارت در مدت فعالیت در ایران که یکی از سکانداران اصلی فتنه ۸۸ بود، همچنین دروغ پردازی های شبکه بی بی سی نسبت به نظام جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست؛ حال سوال اینجاست بازگشایی سفارت انگلیس و دفتر بی بی سی در تهران به چه معناست؟!
این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه انگلیس شاگرد آمریکاست تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا هیچگاه سر آشتی با نظام جمهوری اسلامی ندارد و مسئولین سیاست خارجی با بازگشایی سفارت انگلیس در ایران لانه جاسوسی دوم را بازگشایی خواهند کرد.
بازگشایی سفارت انگلیس قول پشت صحنه ای ایران در مذاکرات
وی در ادامه گفت: بازگشایی سفارت انگلیس در تهران درست بعد از مذاکرات هسته ای نشان می دهد که مذاکرات ایران و ۵+۱ فقط در زمینه هسته ای نبوده و جوانب دیگری هم داشته که در آینده زوایای دیگر آنهم مشخص می شود.
جوکارزاده با تاکید بر کینه توزی های نظام سلطه نسبت به ایران اظهار داشت: آمریکا، انگلیس و نظام سلطه اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول ندارند و آنها ایران را کشوری دست نشانده مانند عربستان صعودی می خواهند اما آنها این آرزو را به گورخواهند بود زیرا کشوری که در راس آن ولایت فقیه قرار دارد، گوش به فرمان بیگانگان نخواهد بود.
دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان اذعان کرد: تمام فتنه هایی که از ۲۸ مرداد ماه سال ۳۲ تا فتنه ۸۸ در کشور ما رخ داده با همکاری انگلیس اتفاق افتاده اما باز هم مسئولین ما چشم خود را برروی این وقایع بسته و به امید برداشت برخی تحریمها در مذاکرات قول بازگشایی سفارت انگلیس را می دهند.
این فعال دانشجویی تاکید کرد: عقل حکم می کند دشمن را از خود دور نگه داریم نه اینکه در پایتخت به آنها دفتر کار بدهیم با این اتفاق ممکن است آمریکا هم به بازگشایی سفارتش در ایران امیدوار شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان انقلابیِ ایران اسلامی هیچگاه اجازه راه اندازی لانه جاسوسی دیگر را نخواهند داد و مطمئنا سفارت انگلیس مجددا در ایران تعطیل خواهد شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi