پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

13:31:11 - دوشنبه 29 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید ریاست دانشگاه از حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی
رئیس دانشگاه پیام نور : مدیران در جهت برنامه ریزی استراتژیک گام بردارند/ اختیارات باید متناسب با مسئولیت ها باشد.

به گزارش “دانشجو آزاد“؛ دکتر سرلک رئیس دانشگاه پیام نور صبح امروز ضمن بازدید از بخش های مختلف حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با حضور در جلسه مدیران این بخش گفت: افزایش کیفیت خدمات مختلف در دستور کار مدیریت جدید دانشگاه پیام نور قرار دارد و از آنجا که بخش عمده این فعالیت ها به حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی مربوط می شود، باید جهت ارتقای کیفی این بخش، نگاه ویژه ای شود.

وی افزود:  مدیران در جلسات باید فارغ از روزمرگی ها، به شکل ویژه و هدفمند و با نگاه راهبردی گام بردارند و در جهت رفع مشکلات ساختاری اهتمام ورزند.

دکتر سرلک ضمن تاکید بر ضرورت تعامل ویژه با بخش های مختلف دانشگاه و مراکز استانی گفت: اختیارات باید با مسئولیت ها متناسب باشد تا بتوان از مدیران انتظار اقدامات ویژه داشت.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران حوزه معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی افزود: مدیریت جدید دانشگاه پیام نور از تمامی نظرها و پیشنهادهای سازنده مدیران جهت بهبود وضعیت دانشگاه استقبال می کند.

رئیس دانشگاه پیام نور بار دیگر بر ایجاد انگیزه، توان و مهارت در نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: اگر این سه عامل در نیروی انسانی ایجاد نشود، فرایندها بهبود نیافته و موجبات رضایتمندی دانشجویان نیز فراهم نخواهد شد.

دکتر کریمی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تبریک به دکتر سرلک اظهار داشت: معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمام تلاش و کوشش خود را جهت اعتلای نام دانشگاه در دوران مدیریت جدید خواهد داشت.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi