پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:29:28 - یکشنبه 31 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران ۳ ، امریکا ۰ /پیروزی مقتدرانه ملی پوشان والیبال
در ادامه مسابقات لیگ جهانی تیم ملی ایران امشب در دومین مسابقه خود در این هفته و در ششمین دیدار خود در لیگ جهانی به مصاف شاگردان جان اسپراو رفتند.

به گزارش سرویس ورزشی “دانشجوآزاد” ، در ادامه مسابقات لیگ جهانی تیم ملی ایران امشب در دومین مسابقه خود در این هفته و در ششمین دیدار خود در لیگ جهانی به مصاف شاگردان جان اسپراو رفتند.

در ست اول این دیدار در امتیازات ابتدایی هر دو تیم اشتباهاتی داشتند اما به تدیرج ایران بر بازی حاکم شد و در امتیازات از امریکا سبقت گرفت .

ابتدای ست دوم در حالی که در امتیازات ابتدایی امریکا پیش افتاد اما شاگردان کواچ امتیازات از دست رفته را جبران کردند و در امتیازات از شاگردان جان اسپراو پیشی گرفتن و موفق به برد این ست شدند

در ست سوم دو تیم انتحاری بازی می کردند. آمریکا دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت و تنها برای اعتبار و نام والیبال کشورش می جنگید تا حداقل یک ست از ایران بگیرد. ملی پوشان ایران هم که بعد از پیروزی در دو ست قبل حسابی روحیه گرفته بودند، با انگیزه ای دو چندان به میدان رفتند و سرانجام موفق به شکست امریکا شدند.

 

در نهایت تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی مقابل امریکا و ششمین بازی این فصل لیگ جهانی در مقابل حریفش به پیروزی رسید تا اولین تیمی باشد که در این فصل دوبار پیاپی امریکا را شکست دهد
ملی پوشان پس از برد این دو دیدار باید در روز های پنجم و هفتم تیر ماه به مصاف لهستان بروند.

 

 

انتهای پیام/D.S

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi