پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

14:16:25 - چهارشنبه 22 بهمن 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ایران زیر بار حرف زور نمی رود / تیم مذاکره کننده با توکل بر خدا و با پشتیبانی مردم مذاکره کند
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت :ما ملت ایران با قدرت وبا اتکا به خداوند اعلام می کنیم باید تمام منافع ملت و کشور در مذاکره مد نظر باشد ، ما تسلیم آمریکا نمی شویم،ما تا انتها در صف مبارزه با استکبار می ایستیم و پرچم اسلام را در بلندای کاخ سفید به اهتزاز در می آوریم.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “بوتیا“؛ حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن گرامی داشت یاد شهداء انقلاب اسلامی و ۸ ساله دفاع مقدس و همه شهدایی که خون خود را پای انقلاب و اسلام ریخته اند اظهار داشت : اگر وضعیت آن روز ایران را که امام جرقه انقلاب را زد  بررسی کنیم در زمانی بود که استکبار جهانی تصمیم گرفته بود در ایران اصلاحات آمریکایی را اجرایی کند .

وی گفت : از سال ۱۳۳۹ آمریکایی ها تلاش می کردند علی امینی به عنوان نخست وزیر شاه انتخاب شود تا آنچه مورد نظر آمریکاهاست اجرا شود و در سال ۱۳۴۰ علی امینی با نگاه آمریکا نخست وزیر ایران شد و آمریکایی ها به شاه ایران گفتند باید آنچه که مد نظر ماست توسط علی امینی اجرا شود  وگرنه تو را برکنار می کنیم و علی امینی جایگزین شما می شود.

شیرازی ادامه داد : در سال ۱۳۴۰ شاه به آمریکا پیام داد آنچه شما از امینی می خواهید من خود آن ها را اجرا می کنم و فقط شما اجازه بدهید کس دیگری نخست وزیر شود و خود متصدی اصلاحات در آمریکا شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس  در رابطه با تصویب قانون کاپیتولاسیون در سال ۱۳۴۳ تصریح کرد : در این قانون تصویب شد که اگر یک آمریکایی شاه ایران و مرجع تقلید ایران را بکشد دولت ایران حق اعتراض به این فرد آمریکایی را ندارد اما اگر یک ایرانی ولو پادشاه ایران یک سگ آمریکایی را غیر عمد بکشد حکومت آمریکا این حق را دارد که شاه ایران را به آمریکا ببرد و محاکمه کند و این قدر ت آمریکا در ایران بود.

وی افزود : پس از تصویب قانون کاپیتولاسیون در سال ۴۳ امام خمینی (ره) فریاد قیام سر دادند و سخنرانی ایشان در این روز بود که باعث تبعید امام (ره) شد .

شیرازی خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) فرمودند که با  قانون کاپیتولاسیون فاتحه اسلام و ایران خوانده شد و علماء مسلمان باید به داد اسلام برسند و هدف این قانون این است که در ایران نگاه و فرهنگ غربی اجرا شود .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اذعان کرد : انقلاب امام  (ره) انقلاب علیه شاه نبود بلکه انقلابی علیه استکبار ، زور گویان عالم ، ابر قدرت های فرهنگ غرب بود و عمده ترین پیام امام (ره)احیاء دین و ارزش ها بود.

وی ادامه داد : ملت ایران از سال ۴۲ پشت سر امام (ره) حرکت کرد و در سال ۵۶ و ۵۷ انقلاب اوج گرفت و به پیروزی نزدیک شد و روز به روز ارتباط ملت با امام محکم شد و به دنیا اعلام کردند که ملت ایران تابع دین، قرآن،حضرت محمد عبدالله (ص) است.

شیرازی با بیان اینکه پیام امام (ره) تا به امروز استمرار دارد خاطر نشان کرد : ملت ایران که پشت سر امام و ولایت بوده اند امروز هم با این قدرت و صلابت فریادشان این است که ما پشت سر ولی فقیه زمانمان حضرت امام خامنه ای حرکت می کنیم و نگاه ما به ولایت فقیه ،دین و ارزش ها و دشمنان ایران تغییر نکرده است و آمریکا همان استکبار و قدرت زور گو است که علیه دین در حرکت است .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس  ادامه داد : دنیا باید بداند که امروز انقلاب ایران یک درخت تنومند پنجاه و چند ساله است و جمهوری اسلامی یک درخت تنومند ۳۶ ساله است،  آن روزی که ما در میدان جنگ و در مقابل همه قدرت ها ایستاده بودیم و تنها کشورهای سوریه و لیبی با ما بودند آن روز ملت ایران با اتکا به خداوند در مقابل زورگویان عالم ایستاد .

وی با اشاره به جنگ علنی استکبار جهانی در سال ۶۶و۶۷ در خلیج فارس گفت : با حمله به قایق ها و هواپیمای مسافر بری ایران در خلیج فارس، همه ی قدرت های عالم صدام را حمایت می کردند اما ملت ایران با حمایت خداوند و در زیر پرچم ولایت،ایران را به ثمر رساند امروز قدرت جهان اسلام رو به گسترش است و انقلاب ایران محدود به ایران نیست و به کشور های لبنان ،مصر،یمن ،عراق ،افغانستان ،پاکستان و فلسطین صادر شده است .

شیرازی خاطر نشان کرد : امروز همه ملت ها و مسلمانان دنیا پشت سر این انقلاب قرار گرفتند و با این قدرت به دشمنان می گویندکه دیروزبا وجود اینکه دست ما خالی بود پیروز شدیم اما امروز این انقلاب به دنیا و همه کشور ها صادر شده است و آمار مسلمانان و شیعیان دنیا رو به گسترش است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تصریح کرد : امروز ملت ایران با این قدرت با آمریکا سخن می گوید ، قدرت  آمریکا و اسراییل رو به افول است و خود آن ها می دانند این حرف هایی که در بحث تهاجم و تحریم علیه ایران می زنند روز های پایانی خود را می گذراند .

وی افزود: ملت ایران حتی ذره ای از اصول و ارزش ها عقب نشینی نکرده است ،ملت ایران همان ملت عصر امام ودوران جنگ ۸ ساله است ، در عراق هم مانند ایران روحیه مبارزه وجود دارد وآن ها تکلیف امروزخود را مبارزه با داعش و دفاع از اسلام می دانند .

شیرازی با اشاره به اینکه فرهنگ ایران به عراق و لبنان هم صادر شده است ، تصریح کرد: اخیرا چند فرمانده لبنان را در بلندی جولان کشتند و یکی از فرماندهان سپاه شهید محمد علی الله دادی و جهاد مغنیه هم در میان آن ها بود، مادرجهاد پس از شنیدن خبرشهادت فرزندش از درون کیفش کفن را بیرون آورد و گفت جهاد را برای شهادت فرستادم و کفنش را هم آماده کرده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس تاکید کرد : این روحیه دفاع از اسلام و شهادت به سوریه هم نفوذ کرده است و با همین نگاه به میدان جنگ می روند، نگاه انقلابی به تمام کشورهای اسلامی صادر شده است و به پشتوانه ملت اسلامی در هر کجا که وارد شود قدرتمند است .

وی تصریح کرد : افتخار این استان آن روزی است که قاسم سلیمانی برای دفاع از دفاع مردم مسلمان و اسلام وارد عراق شد ، مردم عراق و کربلا گفتند ساک ها را به دوش گرفته بودیم که از عراق برویم ،وقتی فهمیدیم که سپاه ایران و فرمانده سپاه قدس آمدند ساک ها را پایین گذاشتیم .

شیرازی ادامه داد : این قدرت انقلاب اسلامی است و این قدرتی است که رهبر فرزانه ما امام خامنه ای عزیز به پشتوانه آن و مردم ایران که امروز روز ۲۲ بهمن در ایران اسلامی حماسه آفریدند ،امروز ملت ایران جمع شدند واعلام می کنند کسانی که می خواهند مذاکره کننده باید با پشتیبانی این ملت ،سپاه و نیروی قدس حرف بزنند ، با پشتوانه قدرت عظیم الهی حرف بزنند و این ملت برای خدا حرکت می کند .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس عنوان کرد: دشمنان با نیرنگ می خواستند ملت ایران را مغلوب کنند اما امام خامنه ای در سخنرانی ۱۹ بهمن در جمع نیروهای هوایی ارتش خط و مشی این مذاکرات را به صورت صریح بیان کردند، حرف ما همان حرف ولایت است.

وی با بیان اینکه انقلاب ایران در جهان توسعه پیدا می کند تاکید کرد : ما نیروهای مسلح و ملت ایران با قدرت وبا اتکا به خداوند اعلام می کنیم باید تمام منافع ملت ایران و کشور در مذاکره مد نظر باشد ، ما تسلیم آمریکا نمی شویم و ملت ایران تصمیم گرفته است این انقلاب را به سمت هدف پیش ببرند و امت های دنیا را با انقلاب آشنا کنند .

شیرازی گفت : ملت ایران با رهبری ولی فقیه این پیام را به اسرائیل می دهد که ملت ایران قادر است تمام اسرائیل را با خاک یکسان کند، در مراسم تشییع جنازه شهید الله دادی در فرودگاه ، فرزند شهید پیام داد که به سردار سلیمانی بگویید خیال نکند الله دادی ها رفتند و پشت او خالی شده است ما فرزندان شهداء و فرزندان ایران پشت سر سپاه قدس ایستاده ایم .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس ابراز داشت : ما تا انتها در صف مبارزه با استکبار می ایستیم و پرچم اسلام را در بلندای کاخ سفید به اهتزاز در می آوریم،چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند نگاه به درون و اقتصاد مقاومتی مشکل را رافع می کند ،تحریم ملت را نمی ترساند و نگاه به آمریکا مشکل را برطرف نمی کند ،استان کرمان از لحاظ اقتصادی و کشاورزی بهترین استان کشوراست و از لحاظ اقتصادی می تواند از نگاه به درون چنان عمل کند که برای کشور الگو باشد .

وی در پایان برای برگزاری جشن استقلال اقتصادی در ۲۲ بهمن سال آینده ابراز امیدواری کرد وگفت : مسئولین بدانند که با اتکا به مردم و جوانان این کشور می توانند مشکلات سیاسی ،اقتصادی ،فرهنگی و .. را حل کنند و مسئولین باید ازآن ها حمایت کنند و ایران را به گونه ای بسازند که همانطور که ۳۶ سال الگوی کشور های دیگر بوده در حوزه های اقتصادی نیز می تواند کشورهای دیگر را شکست دهد .

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi