پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:02:32 - چهارشنبه 27 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر مذاکرات با شکست مواجه شود قطعا مقصر اصلی در این مسیر طرف غربی است
دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مذاکرات با شکست مواجه شود قطعا مقصر اصلی در این مسیر طرف غربی است.

محمد حسن آصفری  در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با آخرین روند مذاکرات هسته ای گفت: روزهای پایانی مذاکرات ایران با ۵+۱ است و اینکه خروجی مذاکرات چه باشد بستگی به اراده غرب دارد.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران گامهای موثر و مثبتی را برای اعتمادسازی برداشته است . امروز نوبت غرب است که با ادامه مذاکرات چه بکند.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا دست از زیاده خواهی های خود بردارد و به دنبال اعمال فشار بیشتر به ایران نباشد، مذاکرات می تواند به نفع دو طرف باشد اما اگر بخواهند خوی استکبار طلبی خود را اعمال کنند قطعا به نفع هیچکس نخواهد بود چرا که مطمئنا جمهوری اسلامی ایران فعالیت هسته ای خود را با سرعت بیشتری دنبال خواهد کرد.

آصفری با اشاره به کارشکنی های غرب اذعان داشت: اگر مذاکرات با شکست مواجه شود قطعا مقصر اصلی در این مسیر طرف غربی است چون ایران به تعهداتش عمل کرده و الان نوبت به غرب رسیده تا حسن نیت خود را به دنیا ثابت کنند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: مطرح کردن مواردی مثل بازدید از مراکز نظامی یا مصاحبه با دانشمندان و متخصصین هسته ای ایران و صحبت از تعلیق تحریمها به جاب لغو آنها در زمان مذاکرات به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئنا تیم مذاکره کننده و ملت ایران جلوی زیاده خواهی های غرب خواهند ایستاد و اگر این روال ادامه پیدا کند مذاکرات با شکست مواجه خواهد شد و مقصر طرف غربی خواهد بود.

بر چسب ها: ,
پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi