پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

4:12:18 - دوشنبه 2 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر عده ای در انتخابات خطا کنند دانشجویان و روحانیت با آنها مقابله خواهند کرد
نماینده ولی فقیه دراستان کرمان در دیدار با دانشجویان کرمانی مطرح کرد:اگر عده ای در انتخابات خطا کنند دانشجویان و روحانیت با آنها مقابله خواهند کرد.

به گزارش “دانشجوآزاد” سیدیحیی جعفری در دیدار جمعی از دانشجویان کرمانی که در محل دفتر وی برگزار شد گفت: ابتدا تشکر می کنم از همه شما برادران عزیز و خواهران گرانقدر که خود را برای هرگونه ایثار و فداکاری در عرصه های مختلف آماده کردید.

بسیج حلال مشکلات بزرگ کشور است

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان افزود: بسیج حلال مشکلات بزرگ کشور ما و هر کشوری است که به بسیج و قدرت بسیج توجه داشته باشد؛ حضرت امام (ره) اولین فردی بود که به قدرت بسیج پی بردند و کاری که به نظر محال می آمد و هیچ کس باور نمی کرد با قدرت مردمی بسیج صورت گرفت و شاه ازمملکت فرار کرد.

مساله بسیج مردمی از صدر اسلام مطرح بود و باعث توفیق پیامبر اسلام شد

امام جمعه کرمان تصریح کرد: بسیج هرگاه به میدان آمد کارگشاست آنهایی که بسیج همراهشان نبود توفیق چندانی پیدا نکردند اما رمز موفقیت امام (ره) این بود که از صدراسلام الگو گرفتند، بسیج منحصر به زمان ما نیست پیغمبر اسلام باتکیه به نیروهای مردمی موفق شدند؛ غرضم این است که در هرجا که بسیج مطرح شد و از قدرت بسیج استفاده شد توفیق محقق گشت و هرجا که بسیج نبود توفیق چندانی حاصل نشد.

حجت الاسلام جعفری اظهار داشت: شاه بواسطه قدرت بسیج مردمی مجبور به فرار شد و از کشور گریخت و در مقابل سیل جمعیت بسیجی که خودشان را برای فداکاری آماده کرده بودند هیچ کار نتوانستند بکند.

وی با اشاره به نگرانی ها بعد از رحلت امام (ره) اذعان کرد: بعد از رحلت امام خمینی (ره) همه نگران آینده کشور بودند تا اینکه خبرگان رهبری سید علی خامنه ای را به عنوان رهبر برگزید و امروز می بینیم که مقام معظم رهبری همانند خود امام و در برخی موارد قویتر و بهتر از امام عمل کردند.

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان در رابطه با توفیقات مقام معظم رهبری تاکید داشت: رهبر معظم انقلاب بدلیل اینکه سنشان کمتر است و نشاط و قدرت بیشتری دارند و بهتر می توانند کار کنند دربرخی موارد قویتر از امام راحل عمل کردند، ایشان ارتش را سازماندهی و سپاه وبسیج را تقویت کردند واین رمزپیروزی ماست.

تقویت بسیج در دانشگاهها دشمن را به عقب می راند

امام جمعه کرمان ادامه داد: کسی جرات نگاه چپ کردن به مملکت ما را ندارد؛ باید مسئولین هر چه می توانند بسیج را در همه جا در دانشگاهها، بازار، حوزه های علمیه تقویت و ساماندهی کنند ما دشمن داریم اگر بسیج باشد دشمن از ما می ترسد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج است که حلال همه مشکلات است هم در بعد نظامی هم در بعد فرهنگی هم در بعد اقتصادی هرجا که بسیج قدم گذاشت مشکل حل شد جوانان بسیجی از شهرهای بزرگ به مناطق محروم می روند و در قالب اردوهای جهادی برای مردم کار اقتصادی و بهداشتی انجام می دهند.

 

مادامی که ملت ایران پشت سر رهبرخود حرکت کند دشمن هیچ غلطی نمیتواند بکند

حجت الاسلام جعفری با اشاره به دشمنی همیشگی آمریکا و صهیونیسم جهانی با ایران اسلامی اظهار داشت: امروز وضع ما خوب است اما دشمن داریم، دشمن شماره یک ما آمریکا، صهیونیسم بین الملل است، اینها دشمنان قوی و خطرناکی هستند اما مادامی که ملت ایران پشت سر رهبرخود حرکت کنند دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند و اگرخدای ناکرده روزی گرفتارغفلت شویم آن وقت است که باید بدانیم آسیب می‌بینیم.

حاج قاسم با راه اندازی بسیج مردمی در سوریه توفیق یافت

نماینده ولی فقیه دراستان کرمان درخصوص قدرت بسیج توضیح داد: امروز نه تنها در ایران بسیج حرف اول را می زند بلکه سردار سلیمانی درعراق و سوریه هم بسیج به راه انداخته و به خاطر همین استقامت و پایداری و بسیج مردمی و حمایت های ایران است که سوریه با وجود ویرانیهای زیاد هنوز سرپا است و دشمن به اهداف خود در این منطقه نرسیده و نخواهد رسید.

وظیفه رئیس جمهور،استانداران و روحانیت تقویت بسیج است

امام جمعه کرمان در ادامه گفت: وظیفه نخست همه مسئولین تقویت بسیج است از هر راهی که ممکن است باید ساماندهی شده هم باید کار فرهنگی صورت گیرد هم کار نظامی و همه مسئولین از رییس جمهور تا استاندارها و روحانیت باید به فکر ساماندهی و تقویت بسیج باشند زیرا تا وقتی که ما این نعمت را داریم از خطرات مختلف در امانیم واگر این نعمت را از دست دادیم آن‌وقت ضربه پذیر خواهیم شد.

اگر عده ای در انتخابات خطاکنند دانشجویان و روحانیت با آنها مقابله خواهند کرد

وی در رابطه با انتخابات پیش رو در اسفند ماه سال جاری تاکید کرد: اگر خدای نکرده در انتخابات عده ای خواستند جو را متشنج کنند و برای خودشان نماینده معین کنند باید جلوی آنها ایستاد البته اکثر کاندیداها افرادای هستند که از روی حساب و کتاب و قانون کار را پیش می برند اما اگر عده ای خواستند از راه های غلط خود را مطرح کنند حتما روحانیت، دانشجویان و دانشگاهیان با آنها مقابله خواهند کرد.

حجت الاسلام جعفری در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله بتوانیم انتخاباتی استثنایی برگزار کینم که برای چندمین بار کمر دشمنان را بشکند.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi