پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:03:23 - چهارشنبه 2 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین کاروان دانشجویی «روایت فتنه» فردا حرکت خود را آغاز می‌کند
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: اولین کاروان دانشجویی «روایت فتنه» فردا حرکت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از فارس:رضانظری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: اولین کاروان دانشجویی «روایت فتنه»، در ایام سالگرد حماسه‌ و یوم‌الله ۹ دی، فردا پنج شنبه ۳ دی ماه در تهران حرکت خود را آغاز خواهد کرد.

دبیر اجرایی کاروان دانشجویی روایت فتنه افزود: فلسفه‌ برگزاری این کاروان دانشجویی، پاسخ به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در خصوص بصیرت افزایی و لزوم آشنایی دانشجویان با مقاطع حساس انقلاب اسلامی و خطر تحریف و فراموشی این وقایع است. خطری که متاسفانه دشمن خارجی با حمایت و همراهی برخی جریان‌های داخلی سعی در گسترش آن دارد.

نظری تاکید کرد: فتنه ۸۸ به عنوان مهمترین و پیچیده‌ترین واقعه سیاسی بعد از انقلاب اسلامی باید از همه ابعاد مورد تحلیل و بررسی و بازخوانی قرار بگیرد.

وی افزود: در این کاروان سعی داریم روایت وقایع سال ۸۸ را برای دانشجویان، از زبان شاهدان عینی و تحلیل‌گران مسائل سیاسی و اجتماعی تبیین کنیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به همین منظور ۸ نقطه از نقاط شهر تهران که به شکل‌های گوناگون در فتنه ۸۸ دخیل بودند را انتخاب کردیم و در این مکان‌ها ابعاد گوناگون فتنه را برای دانشجویان روایت می‌کنیم.

نظری ادامه داد: احمد جهان بزرگی، محمد جمشیدی، پرویز سروری، محمدمهدی فاطمی صدر، حسین ساعی، علی جوادی، حسین شاهمرادی، امیر حسین ثابتی، کامران غضنفری از راویان و اساتید این برنامه خواهند بود.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران اظهارداشت: به یاری خدا این کاروان، شروعی بر کاروان‌های دانشجویی روایت فتنه از سراسر کشور به مقصد تهران، به شکل کاروان‌های راهیان نور هشت ماه دفاع مقدس خواهد بود.

وی گفت: حرکت اولین کاروان دانشجویی روایت فتنه، با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و با حمایت معنوی مدرسه‌ شیعی وتر قم و ستاد بزرگ‌داشت حماسه‌ نه دی خواهد بود.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi