پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:35:45 - یکشنبه 7 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان
اولین همایشهای ورزش دانش آموزی را در شهر کرمان آغازشد
هیات ورزش های همگانی شهرستان کرمان برای اولین بار همایشهای ورزش دانش آموزی را در دبستان پسرانه علم برتر شهر کرمان آغاز کرد.

 به گزارش دانشجو آزاد:این رویداد با حضور خانم ها امجد مسئول سازمان توسعه ورزش همگانی شهرستان کرمان، روح الهی مسئول کمیته داژبال، خواجه پور مسئول کمیته فریزبی، کادر مدرسه، دانش آموزان و مادرانشان برگزار گردید.

مژده امجد در حاشیه برگزاری این همایش ضمن تشکر از خانم ملایی ریاست محترم مدرسه علم برتر به جهت همکاریشان، بیان کرد: انجام فعالیت های ورزشی در مدارس، نه تنها ضرورتی مهم برای تربیت نسلی سالم، تندرست و داشتن دانش آموزانی پویا و پر انرژی است، بلکه بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان آینده سازان این مرز و بوم است.

وی همچنین افزود: ایجاد نگرش های مثبت و پویا در دانش آموزان، تقویت انگیزه کوشش برای یادگیری، کاهش دغدغه، اضطراب و استرس و بالا بردن عزت نفس و آسایش فکری از جمله رویکردهایی است که در حوزه تعلیم و تربیت برای ورزش مدارس هدف گذاری شده تا مصداقی بر شعار <عقل سالم در بدن سالم> باشد.

در ادامه دانش آموزان و مادران پس از یادگیری اموزش اولیه رشته های داژبال و فریزبی ساعاتی را به تمرین این رشته های ورزشی پرداختند.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi