پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

3:51:44 - شنبه 9 آبان 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اولین دوره استاژ فنی پس از سالها وقفه در کرمان برگزار میشود
رئیس هیئت رزمی شهرستان کرمان گفت : پس از سالها وقفه , هم اکنون هیئت شهرستان قادر به برگزاری دوره استاژ فنی میباشد .

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از ورزش خبر:” منصور صادقی گفت : با همت بعضی از اساتید که همیشه خالصانه به این رشته ورزشی عشق میورزند موفق شدیم پس از سالها یک دوره کلاس ارتقای سطح فنی و کمربند رابرای روز جمعه برنامه ریزی کنیم و امیدواریم بتوانیم به بهترین نحو ممکن موفق به انجام آن بشویم .

 

منصور صادقی قهرمان اسبق تیم ملی گفت : پس از فوت کامران صادقی بنیانگذار سبکWKA  در استان کرمان و جنوب شرق ایران , مدتها بود ه هیئت قادر به برگزاری چنین دوره هایی نبود ولی هم اکنون به حول و قوه الهی و کمک بسیاری از دوستان موفق شدیم یک دوره استاژ کمربند را که شامل کرمبدهای زرد تا قهوه ای میشود را برای برگزاری در روز جمعه برنامه ریزی کنیم و امیدواریم که استقبال خوبی از آن شود تا همین موضوع پشتوانه ای شود برای برگزاری دوره های بعد .

 

صادقی در ادامه گفت : از تمامی علاقه مندان به این سبک و هنرجویان نیز تقاضا دارم در این دوره شرکت کنند تا علاوه بر ارتقای سطح فنی خود بتوانند دلگرمی ما را نیز در این زمینه بیش از پیش نمایند .

 

صادقی در انتها گفت : جا دارد از سرهنگ اخضمی , رئیس بسیج ورزشکاران استان نیز کمال تشکر را داشته باشم که در همه وقت و همه جا حامی و پشتیبان این رشته و مجموعه ما بوده اند و همیشه با حمایتهای معنوی خود باعث دلگرمی ورزشکاران این رشته بوده اند.

انتهای پیام/س

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi