پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

10:37:06 - چهارشنبه 6 خرداد 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انجمن اسلامی به عنوان یکی از اعضاجنبش دانشجویی در مسیر حرکت انقلاب گام برمی دارد
مسئول کمیته برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت:انجمن اسلامی به عنوان یکی از اعضاجنبش دانشجویی در مسیر حرکت انقلاب گام برمی دارد.

مجید دانشی کهن در گفتگو با خبرنگار “دانشجو آزاد” در رابطه با اهداف کلی این تشکل دانشجویی عنوان کرد: انجمن اسلامی یک تشکل بارویکرد انقلابی-اسلامی بوده و به عنوان یک تشکل قدیمی دانشجویی نقش مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع مقدس داشته و در مسائل حساس کشور همیشه حضور فعال داشته است.

این فعال دانشجویی ادامه داد: انجمن اسلامی به عنوان یکی از اعضا و بدنه جنبش دانشجویی در مسیر حرکت انقلابی که مبتنی به منویات ولایت مطلقه فقیه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده، راه خود را در فضای دانشجویی پیش می برد.

مجید دانشی کهن درباره حوزه فعالیت های این انجمن تشریح کرد: این تشکل دانشجویی در حوزه های مختلف ورود پیدا می کند؛ در حوزه فرهنگی ، از پخش فیلم ، نشریات و کارگاه سبک زندگی ،در حوزه سیاسی اعلام بیانیه صادر کردن ، اعلام موضع نسب به مسائل کشور و سخنرانی و کرسی ازاد اندیشی همه اینها جزفعالیت این انجمن است .

وی در رابطه با تعداد اعضای این تشکل دانشجویی گفت: یک شورای مرکزی متشکل از خانمها و آقایان که شامل ۵ آقا و ۴ خانم می باشد.

مسئول کمیته برگزاری انتخابات انجمن اسلامی دانشگاه شهید باهنر کرمان افزود: به محض تشکیل شورای جدید کار انجمن آغاز می شود اما بدلیل اینکه در اواخر سال تحصیلی هستیم اوج فعالیت ها از مهر ماه شروع می شود .

وی در رابطه با دومین دوره انتخابات شورای مرکزی گفت: در این دوره ۱۵ نفر تایید صلاحیت شدند که ۷ نفر آقا و ۸ نفر خانم کاندیداها معرفی شدند.

دانشی در پایان خاطرنشان کرد: از بین کاندیداهای منتخب آقایان یک نفر به عنوان دبیر و بقیه مسئولین واحدهای سیاسی، رهنگی، آموزش و مالی می باشند.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi