پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

16:43:42 - چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتشار کارت شرکت در آزمون استخدامی در روز ۲۹ اردیبهشت
کارت شرکت در آزمون اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۴ از روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

به گزارش دانشجو آزاد  به نقل از ایرنا؛ حسین توکلی روز چهارشنبه در گفت و گویی اظهار کرد: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار بداده می شود.

«تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ضرورت دارد که در مهلت تعیین شده به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (نام، نام خانوادگی، کدملی…) یا ثبت نامی شامل شماره پرونده و کدپیگیری، از کارت خود نسخه ای تهیه و نسبت به دریافت برگ راهنمای مربوط نیز اقدام کنند.

براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴ در صبح روز جمعه اول خردادماه ۱۳۹۴ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.»

توکلی اظهار داشت: اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه دریافت کارت شرکت در روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار داه خواهد شد و در نشریه پیک سنجش روز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه نیز منتشر می شود.

فرایند برگزاری آزمون برای تمامی خوشه های شغلی، از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه اول خرداد ماه آغاز و آدرس حوزه امتحانی نیز در کارت شرکت در ازمون درج شده است.

انتهای پیام /

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi