پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

11:33:26 - چهارشنبه 17 دی 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امکان انتخاب دروس دانشگاهی به وسیله تلفن همراه در دانشگاه آزاد اصفهان
سامانه همراه دانشجو توسط شرکت ایده‌پردازان آموزش، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان طراحی و در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد راه‌اندازی شد که از جمله امکانات این نرم افزار، امکان مشاهده دروس، وضعیت حذف و اضافه، مشاهده نمرات و پرداخت اینترنتی شهریه به صورت آنلاین و… است.

به گزارش “دانشجو آزاد” به نقل از “ایسنا” دکتر مهدی کشمیری رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به توسعه روز افزون تلفن‌های هوشمند به خصوص در میان دانشجویان و دانشگاهیان و نیاز به بروزرسانی سامانه‌های اینترنتی دانشگاه این نرم افزار تلفن همراه راه‌اندازی شد.

کشمیری ادامه داد: این سامانه بر اساس تفاهم نامه‌ای به مدت هشت ماه میان شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد طراحی و پیاده‌سازی شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، شرکت ایده‌پردازان آموزش که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را با ایده محوری طراحی و تولید سامانه آموزشی از طریق تلفن همراه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرده است پس از انجام مراحل تحقیقاتی و طی دوره رشد مقدماتی موفق به تولید این سامانه شد که برای تمام سیستم عامل‌های تلفن همراه از جمله اندورید، آی او اس و ویندوز فون قابل استفاده است.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi