پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

12:50:15 - سه شنبه 29 اردیبهشت 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز راه واره‌های شهدا مهم‌تر از یادواره‌های شهدا است/ آمریکا در بن بست بزرگی است که ریشه آن ایران است
جانشین قرارگاه خاتم الوصیا(ص) گفت: امروز راه واره‌های شهدا مهم‌تر از یادواره‌های شهداست، جلساتی سمینار‌هایی را برای شناخت راه‌های شهدا اجرا کنیم. البته یادواره‌های شهدا هم چراغ همین راه است که باید اجرا شود.

به گزارش “دانشجو آزاد عظیم ابراهیم‌پور در مراسم هشتمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: نقش انقلاب اسلامی ایران در به هم زدن معادلات جهانی برای همگان مشخص است، آمریکا در بن بست بزرگی در جهان قرار گرفته است که ریشه آن ایران است؛ چراکه ایران همه معادلات جهانی را هم دچار دگرگونی کرده است.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) با اشاره به تأثیرپذیری کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی از انقلاب اسلامی ایران گفت: پس از حمله آمریکا به عراق در سال ١٣٨١، اکثر کشورهای جهان تظاهرات ضد آمریکایی برگزار کردند که یک پنجم آن‌ها این شعار را می‌دادند: شیطان بزرگ آمریکا! و این یعنی ٢۴ سال بعد از امام راحل (ره) مردم دنیا هم با این شعار همنوا شدند.

 

وی با اشاره به تحلیل‌های رهبر معظم انقلاب از شرایط جهان فعلی پرداخت و بیان داشت: امروز دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد که هر چند صد سال اتفاق می‌افتد.

 

ابراهیم‌پور خاطرنشان کرد: ما در این پیچ نقش محوری داریم، امروز ما نیاز داریم که نرم افزار تمدن اسلامی را طراحی کنیم و آن‌‌ همان سبک زندگی است، اگر لازم باشد برای مدیریت بهتر جهان و بیداری اسلامی نظام خودمان را هم از نو طراحی کنیم باید این کار را انجام دهیم.

 

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا (ص) تصریح کرد: باید نگاه‌مان را جهانی کنیم و فکرمان را محدود به کوچه و محله و حتی شهر خود نکنیم، ما باید مثل حاج احمد متوسلیان باشیم که وقتی از او می‌پرسیدند چرا استراحت نمی‌کنی؟ جواب می‌داد تا پرچم اسلام را در دور‌ترین نقاط دنیا نبینم از پای نمی‌نشینم، اگر این تفکر در ما نهادینه شود دیگر احساس خستگی نمی‌کنیم و از کار و تلاش مداوم گله و شکایتی نداریم.

 

وی در پایان به ارائه پیشنهادی به دستگاه‌های فرهنگی کشور گفت: امروز راه واره‌های شهدا مهم‌تر از یادواره‌های شهداست، جلساتی سمینار‌هایی را برای شناخت راه‌های شهدا اجرا کنیم؛ البته یادواره‌های شهدا هم چراغ همین راه است که باید اجرا شود.

انتهای پیام/

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi