پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

23:04:28 - چهارشنبه 25 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امروز استکبار می خواهد شیرینی وصال اربعین را به کام شیعیان تلخ کند
بسیج دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان با صدور بیانیه ای اعلام کرد:امروز استکبار می خواهد شیرینی وصال اربعین را به کام شیعیان تلخ کند.

به گزارش “دانشجو آزاد” بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان در پی حوادث اخیر منطقه در نیجریه و پاراچنار بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسمه تعالی

(( فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَ کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ ))

و از کسانى که مرتکب جرم شدند انتقام گرفتیم و یاریکردن مؤمنان بر ما واجب است (روم: ۴۷)

قلوب متألم مردم آزاده جهان این درد ها را کجا برد؟ واین چه ظلمی است که روا داشته می‌شود و این خاموشی برای چیست؟ یک روز قتل عام مسلمانان در میانمار، یک روز کشتار شیعیان در بحرین ، سال های متمادی بی خانمانی وآوارگی مردم فلسطین و لبنان و افغانستان  واکنون مردم عراق وسوریه ، زخم های قدیمی شیعیان عربستان، باران شراره بر سر مردم یمن، گریه های مادرانمان در آلمان، تبعیض درحق برادرانمان در فرانسه، کشتار مسلمانان در صربستان، اخراج آنها از چک، چکمه های مالیده شده  ایالت متحده به ابدان مسلمانان در اقصی نقاط اوطان خویش و… و هزاران جنایت و قصاوت جهانخوران وسردمداران و مستکبران غربی و صهیونیستهای عالم و نوکران مرتجع عربی آنان در منطقه، و امروز درمیان هیاهوی صدها تیتر انتخاباتی رسانه های داخلی و خاموشی رسانه های همیشه خاموش غربی، انفجار تروریستی پاراچنار پاکستان با ده ها کشته و زخمی و حمله وحشیانه ارتش نیجریه به بیت شیخ ابراهیم زکزکی رهبر شیعیان نیجریه با بیش ازسیصد کشته، دل هایمان را جریحه دار و دیده هایمان را بارانی کرده است.

این درد ها را کجا باید برد؟ واین زخم ها را چگونه مرهم بگذاریم که سر نگشاید؟ فاین تذهبون شایسته کیست؟ تاسف بارتر این است که دیدگان مبهوت و زبان بند آمده ما نظاره‌گر ظلم وجور به مردمانی است که از پاک ترین و متعهد ترین مردمان عالم هستند مردمانی که عشق حضرت روح اله را در سخت ترین شرایط، ائتلاف بین قلوب خود کرده اند در شرایطی که حتی تحریم ها در داخل کشورشان هم بر علیه آنان اعمال می‌شود.

پاک سرشتانی که بعضا امثال مطهری ها و بهشتی ها و باهنرها را بهتر از ما می‌شناسند و خود در عین دشواری های متعدد این طریقت را برگزیده اند و براستی چه ثابت قدم هستند واستوار.

امروز کار استکبار به جایی رسیده با لبخند های فریبنده خود می خواهد صورت گرگ‌گون خود را بزک کند و از آن طرف شیرینی وصال میعادگاه اربعین را به کام شیعیان تلخ می‌کند و با بهانه های واهی قتل و کشتار را مجاز می‌شمارد و نوکران بی‌جیره ومواجب آن دلار های نفتی را به پای مزدوران تروریست میریزد تا با کشتار، قتل وغارت نور این راه را خاموش کند اما زهی خیال باطل که این نور خاموشی برنمی دارد:

”  یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ”

ﻣﻰ ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﻧﻮﺭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺩﻫﺎﻥ ﻫﺎﻳﺸﺎﻥ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻛﻨﻨﺪ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ که ﺧﺪﺍ ﻛﺎﻣﻞ ﻛﻨﻨﺪﻩ ﻧﻮﺭ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺖ ، ﮔﺮ ﭼﻪ ﻛﺎﻓﺮﺍﻥ ﺧﻮﺵ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.(توبه:۳۲)

اما متاسفانه این در حالی است که امروز برخی در داخل  دل به دیپلماسی و رایزنی با این چنگال های خونین  ودست های چدنی خوش کرده وعده ای در خارج سنگ دموکراسی و حکومت های مدنی را بر سینه میزنند اما دیده بینا کجاست که ببیند این وقایع مصیبت بار را، این مظلوم کشی و خونریزی ها را، این مسامحه و مصالحه ها را؟ کجاست یونسکو ؟ کجاست کمیساریاری عالی پناهندگان ؟ کجاست شورای امنیت ؟ کجا هستند مدعیان اداره جهان و دهکده جهانی؟ کجا هستند تمامی مجامع بین المللی که شعار تکراری و توخالی حقوق بشرشان همه جا را پر کرده است؟

امروز ملت غیور و استکبار ستیز ایران و به تبع آن تشکل بسیج دانشجویی همچون گذشته و طبق رسالت های خویش حمایت همه جانبه خویش را از مردم مسلمان نیجریه اعلام می‌دارد و به حکم نص صریح قرآن(( کَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ)) این مسئله را برخود واجب می‌داند و به مردم مظلوم پاراچنار در پاکستان ومردم ظلم ستیز نیجریه اعلام می‌دارد اگر توفیق ایستادگی در کنار ایشان را نداریم، قلب ما برای آنان می تپد و به احترام پایمردی ها و استقامت جانانه آنان، تمام قد می ایستیم و در حمایت از ایشان، هیچ تلاشی را مضایقه نمی کنیم و تمام برادران خویش را به صبر توصیه می کنیم، چرا که تحقق وعده الهی حتمی و قطعی است.

همچنین از دولت انتظار می رود از همه ابزارهای موجود دیپلماتیک و غیر دیپلماتیک برای پشتیبانی از جنبش اسلامی نیجریه و مردم  متعهد و مسلمان پاکستان استفاده کند و در محکومیت این کشتار فجیع نهادهای مختلف را بسیج کند.

از تمامی ارگانهای زیربط انتظار می رود تا علاوه بر اتخاذ مواضع به جا و به هنگام اتفاقات اخیر را محکوم کنند و نیز علاوه بر این به اقدامات عملی و لازم در زمینه های مربوطه اقدام نمایند.

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان جنایات دردناک اخیر را محکوم می کند و این فجایع بزرگ و تاسف بار را به محضر امام زمان (عج)  و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظلله العالی) و تمامی مسلمانان جهان اسلام و آزادگان تسلیت می گوید و برای قلب آکنده از اندوهشان از خداوند منان تسلی و تسکین مسئلت دارد.

 

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi