پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

15:10:39 - دوشنبه 1 آبان 1402
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش:
امروز، قدرت و اثربخشی هنر از قدرت بمب و موشک بیشتر است
حجت الاسلام پورثانی گفت: امروز قدرت هنر از قدرت موشک و بمب بیشتر می باشد و دشمن با ابزار هنر، جای حق و باطل را عوض کرده است.

 به گزارش دانشجو آزاد: حجت الاسلام محمد حسین پورثانی در مراسم تجلیل از جمعی از دانش آموزان پسر برگزیده استانی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی ، هنری، امید فردا، خطاب به دانش آموزان گفت: اگر ارزش خودتان را بدانید، موفق خواهید شد؛ اگر می‌خواهید ارزش کسی را بدانید همتش را بررسی کنید، انسان وقتی بزرگ می‌شود که قدر خود را بداند و بداند که خلیفه الله است.

او   بیان کرد: سردار سلیمانی، آن قدر بزرگ بود که رئیس جمهور آمریکا، ترور او را شخصا به عهده گرفت و به کار خود افتخار می‌کند.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: امروز قدرت هنر از قدرت موشک و بمب بیشتر می باشد و دشمن با ابزار هنر، جای حق و باطل را عوض کرده است.

او  به دانش آموزان توصیه کرد: برای دفاع از حق و برای رسیدن به آرمان‌های اسلام و انقلاب از ابزار هنر کمک بگیرند.

 مراسم نمادین تجلیل از ۲۵۰ دانش آموز پسر منتخب در چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی، هنری امید فردا با حضور مدیرکل فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضا‌های پرورشی وزارت آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل و معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان و… در کانون اندیشه مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمان برگزار شد.

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi