پايگاه خبری تحليلي دانشجو آزاد

8:24:05 - چهارشنبه 5 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام را هزینه می کنیم از خاطره تا خواب
به نظر می رسد خاطره گویی بیماری مسری شده که از سوی حاج آقا به سمت دوستان و پیروانش به شدت در حال انتقال است.

به گزارش “دانشجو آزاد” صبح امروز یکی از کاندیداهای مجلس از حوزه انتخابیه عنبرآباد و جیرفت با حضوردر دانشگاه جیرفت ضمن برگزاری میتینگ انتخاباتی خود در سخنانی تامل برانگیز اظهار داشت: در بحث فتنه من خواب امام راحل (ره) را دیدم که ایشان به من فرمودند این یک دعوای داخلی بوده است.

چندی است که بازار هزینه کردن از امام (ره) داغ شده است و عده ای از خاطرات گذشته خود با امام سخن می گویند و هرزگاهی بنا به شرایط و اتفاقات روز جامعه خاطره ای از آستین بیرون می آورند و از خاطراتی که تا کنون هیچ کجا ثبت نشده است به نفع خود بهره می برند.

ماجرا به همین جاختم نمی شود و به تازگی برخی افراد که از دوران حیات امام راحل خاطره ای ندارند به ترفند ی دیگر روی آورده اند و گاها امام به خواب آنها می آید! و در عالم خواب به تجزیه و تحلیل مسائل مملکت با بنیانگذار انقلاب می پردازند.

به نظر می رسد خاطره گویی بیماری مسری شده که از سوی حاج آقا به سمت دوستان و پیروانش به شدت در حال انتقال است.

اما تفاوت های در این بین دیده می شود، دوستان حاج آقا خاطره هایشان را از خواب هایشان بازگو می کنند. البته و صد البته همه خوابهای آنان چون رویایی صادقه به ثمر می نشینند و همگی با روح و روان هایی پاک به دیدار امام (ره) نائل شده و در این بین از سحنان و کلام امام بهره مند می شوند و بعد در جامعه پخش می کنند.

البته کسیهم نیست که بگوید “شما به حرف هایی که امام (ره) در دوران حیات خود گفته بودند هیچ توجهی ندارید امام کلام عالم غیب که آن هم در درست بودن و یا نبودن آن بسی شک است؛ اعتماد دارید؟!”

 

هاله اسدی

پاتوق دانشجوها کوثر سایت زنان کویر تابناك وب تابناك وب logo-samandehi